یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
اطلاعات بالینی صحیح در مورد کووید 19 در یک کتاب

انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل کتاب «اطلاعات بالینی صحیح در مورد کووید 19» را منتشر و وارد بازار کتاب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل، کتاب «اطلاعات بالینی صحیح در مورد کووید 19» که به‌تازگی ازسوی انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل راهی بازار کتاب شد، به‌همت سجاد نریمانی، عضو هیأت علمی دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، در زمان پاندمی ویروس کرونا گردآوری و جمع‌بندی شده است.

سبب‌شناسی، پاتوفیزیولوژی، تأثیر ویروس بر روی بافت‌های مختلف بدن، پیشگیری اولیه و ثانویه، غربالگری، سابقه بیماری، رویکرد تشخیصی گام به گام، عوامل خطر، تاریخچه و فاکتورهای معاینه، تست‌های تشخیصی، تشخیص‌های افتراقی، معیارهای تشخیصی، روش‌های درمان، عوارض پیش‌آگهی و توصیه‌ها از بخش‌های مختلف این کتاب است که دانشجویان رشته‌های زیرمجموعه پزشکی و عموم مردم می‌توانند از آن بهره گیرند.

این کتاب، تنها راه پیشگیری اولیه از ابتلا به بیماری، جلوگیری از انتقال آن درصورت ابتلا و تسریع روند بهبودی فرد مبتلا را رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و توصیه‌های تغذیه‌ای عنوان کرده است.

«اطلاعات بالینی صحیح در مورد کووید 19» در 96 صفحه، به قیمت 25 هزار تومان، ازسوی انتشارات جهاد دانشگاهی اردبیل وارد بازار شده و از کتابفروشی‌ها قابل تهیه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها