دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۹
«جلوه‌های مدرنیسم در ادبیات» بررسی می‌شود

نوزدهمین نشست از سلسله نشست‌های «انجمن شعر زنان تهران» پنج‌شنبه (30 دی) برگزار می‌شود. این نشست به بررسی «جلوه‌های مدرنیسم در ادبیات معاصر» اختصاص دارد.\

معصومه باغیان، مسوول برگزاری جلسات ماهیانه شعر موسسه هنر و رسانه اردیبهشت در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: در نوزدهمین نشست انجمن «شعر زنان تهران» علاوه بر شعرخوانی حاضران در جلسه موضوع «جلوه‌های مدرنیسم در ادبیات معاصر» با حضور زهرا عبدی بررسی می‌شود.

ناهید یوسفی، هوروش نوابی، لیلا کردبچه، آرزو خمسه، مریم افضلی، ساغر شفیعی، سیمین‌دخت وحیدی و مرضیه رحمانی از اعضای فعال این جلسات هستند كه در نشست‌های ماهیانه این انجمن به طور دایم حضور می‌یابند.

پس از برگزاری دومین کنگره شعر زنان كه توسط موسسه هنر و رسانه اردیبهشت و با همکاری مرکز امور بانوان شهرداری تهران برگزار شده بود انجمن شعر زنان تهران تصمیم به برگزاری این سلسله نشست‌ها گرفت.

این جلسات، پنج‌شنبه آخر هر ماه در محل موسسه هنر و رسانه اردیبهشت با حضور شاعران پیشکسوت، جوان و علاقه‌مندان به شعر برگزار می‌شود.

از جمله برنامه‌های این نشست می‌توان به شعرخوانی، نقد و بررسی اشعار و اظهارنظر درباره انتخاب موضوع جلسات آینده اشاره كرد.

نشست ماهانه «شعر زنان تهران» پنج‌شنبه (30 دی) از ساعت 15 و 30 دقیقه تا 17 در موسسه هنر و رسانه اردیبهشت واقع در خیابان ولیعصر(عج)، خیابان طالقانی، جنب سینما فلسطین، خیابان برادران مظفر(صبا)، کوچه صفا، شماره سه، واحد یک برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط