شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
«مردان میدان» مجموعه‌ای تاثیرگذار، بدون شوآف و خودنمایی

محمد روح‌الامین گفت: آنهایی که تصمیم گرفتند کتاب را از محاق یک اثر کلاسیک برای کتاب‌خوان‌ها خارج کنند، جلد و گرافیک کتاب اهمیت بیشتری داشت و این تصمیم موفقیت‌آمیز بود. آنها توانستند کتاب و کتابخوانی را آپدیت کنند و آن را ترویج دهند.

محمد روح‌الامین، مدیر هنری مجموعه «مردان میدان» از نشر خط مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) مطرح کرد: نکات مهم من برای انجام این پروژه، در وهله اول فردی بود که با من تماس گرفت و در وهله دوم جنس این سفارش و انتشارات بود که به دور از خودنمایی به دنبال اثرگذاری در این حوزه هستند. محتوای این کتاب‌ها هم قابل اعتماد بودند و این فاکتورها سبب شد تا این پروژه را بپذیرم و در ادامه با برادرم حسن روح‌الامین برای این اتفاق صحبت کنم.

وی افزود: پکیج امکاناتی که در اختیار داشتم از جمله حسن روح‌الامین که در تصویرسازی به من کمک می‌کرد و بنده که عناوین یونیفرم کتاب را رقم زد. من در تعامل با ناشر به این نتیجه رسیدم که اثر باید به این صورت اجرا شود و در پی این اتفاق، تصویرسازی، تایپوگرافی، یونیفرم، تصویرسازی داخلی و… مشخص شد.

روح الامین گفت: برای آن‌هایی که تصمیم گرفتند کتاب را از محاق یک اثر کلاسیک برای کتاب‌خوان‌ها خارج کنند، جلد و گرافیک کتاب اهمیت بیشتری داشت و این تصمیم تا امروز موفقیت‌آمیز بوده است. آن‌ها توانستند کتاب و کتابخوانی را به روز کنند و آن را ترویج دهند.
‌به گزارش ایبنا؛ سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۲۹ اردیبهشت فرهنگی ناشران از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها