دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۵
«شب شعر اختصاصی مژگان عباسلو» برگزار می‌شود

«شب شعر اختصاصی مژگان عباسلو» عصر فردا(18 آبان) با حضور شاعران، منتقدان و علاقه‌مندان این حوزه در سرای اهل قلم برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این نشست‌ها ارائه نگاه تخصصی به شعر شاعران و معرفی بهتر و بیشتر آن‌هاست.\

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این نشست سیدضیاء‌الدین شفیعی و سیداکبر میرجعفری، دبیر نشست‌های شعرخوانی و شب شعر سرای اهل قلم حضور دارند و درباره شعر و چگونگی شکل‌گیری سروده‌های سنجری صحبت می‌کنند.

در این نشست‌ها تلاش می‌شود علاوه بر شعرخوانی یک شاعر، شعر او نیز توسط صاحب‌نظران و مخاطبان بررسی شود. به عبارت دیگر گفت‌و‌گویی میان شاعر و مخاطب شعر او صورت بگیرد. این امر به معرفی بهتر و بیشتر شاعر کمک می‌کند.

مژگان عباسلو فارغ‌التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است؛ اما دغدغه اصلی‌اش ادبیات است. در سال 85 نخستین مجموعه شعر او در قالب غزل و با عنوان «آوازهای عاشق تو» توسط انتشارات هزاره ققنوس منتشر شد و به چاپ دوم نیز رسید. این مجموعه برنده جایزه بانوی فرهنگ در سال 86 شد. اشعار این مجموعه در سال‌های 80 تا 85 سروده شده بودند و حدود 40 غزل را در 102 صفحه شامل می‌شدند.

دومین مجموعه شعر او با عنوان «شاید مرا دوباره به خاطر بیاوری» در برگیرنده 30 غزل عاطفی در 70 صفحه است که توسط موسسه انتشاراتی هنر و رسانه اردیبهشت به چاپ رسید.

نشست «شب شعر اختصاصی مژگان عباسلو» عصر فردا(18 آبان) از ساعت 17 تا 19 در سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، شماره 2 برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط