دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۲
«شب شعر اختصاصی بیژن ارژن» برگزار می‌شود

«شب شعر اختصاصی بیژن ارژن» سه‌شنبه(20 مهر) با حضور شاعران، منتقدان و علاقه‌مندان این حوزه در سرای اهل قلم برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این نشست‌ها، ارائه نگاه تخصصی به شعر شاعران است.\

سیداکبر میرجعفری، دبیر نشست‌های شعرخوانی سرای اهل قلم در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: در این نشست‌ها تلاش می‌شود علاوه بر شعرخوانی یک شاعر، شعر او نیز توسط صاحب‌نظران و مخاطبان بررسی شود. به عبارت دیگر گفت‌و‌گویی میان شاعر و مخاطب شعر او صورت بگیرد.

وی افزود: در این نشست‌ها صاحب‌نظران و مخاطبان درباره شعر، شکل‌گیری شعرها و شکل‌گیری شخصیت شاعرانه صحبت می‌کنند. این امر به معرفی بهتر و بیشتر شاعر کمک می‌کند.

میرجعفری یادآور شد: سیدضیاء‌الدین شفیعی به عنوان منتقد در این نشست حضور دارد و به بررسی شعرهای ارژن می‌پردازد.

در پایان نشست نیز زمانی به شعرخوانی سایر شاعران حاضر در جلسه اختصاص داده‌ شده است.

بیژن ارژن متولد 9 دی 1348 در کرمانشاه است. نخستین مجموعه شعر او یک دفتر رباعی است که «پیراهنی از آه برایت دارم» نام دارد و در سال 1374 توسط انتشارات باغ ابریشم منتشر شد. از دیگر آثار او می‌توان به مجموعه شعرهای «رنگ انار»( مجموعه غزل و رباعی) و «بی‌هم شدگان»(مجموعه رباعی) اشاره کرد.

نشست «شب شعر اختصاصی بیژن ارژن» عصر سه‌شنبه(20 مهر) از ساعت 17 تا 19 در سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، شماره 2 برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط