دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۱
سومین دفتر شعر حبیبی‌کسبی منتشر می‌شود

سومین دفتر شعر محمود حبیبی‌کسبی با عنوان «چهل» توسط انتشارات فصل پنجم در دست چاپ است و تا پایان امسال راهی بازار نشر می‌شود.\

حبیبی‌کسبی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران گفت: شعرهای این دفتر در قالب‌های کلاسیک همچون غزل، قصیده، مثنوی و مسمط و طی سال‌های 1385 تا 1389 سروده شده‌اند.

این شاعر درباره تفاوت این مجموعه با دو مجموعه پیشینش اظهار داشت: دفتر شعر «چهل» دربرگیرنده گزیده‌ای از اشعار نخستین مجموعه شعرم با عنوان «من‌شور» و «دساتیر» دومین دفتر شعرم است. همچنین بیشتر شعرهای این مجموعه از مضامین مذهبی برخوردار هستند.

وی افزود: به‌طور کلی شعرهای من در گذر زمان از نظر زبانی، مضمون‌یابی و اندیشه یا به عبارت دیگر در ساحت معنا و مفهوم پخته‌تر شده‌اند.

مجموعه شعر «چهل» تا پایان امسال توسط انتشارات فصل پنجم منتشر و راهی بازار نشر می‌شود. نخستین مجموعه شعر محمود حبیبی‌کسبی با عنوان «من‌شور»، 38 غزل و دو مثنوی را در سه بخش شامل می‌شود که توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

بخش نخست این كتاب با عنوان «سرخ» به اشعار توحیدی و عرفانی اختصاص دارد. بخش دوم با عنوان «آبی» به اشعار تغزلی و بخش سوم با عنوان «سبز» به سروده‌های مذهبی حبیبی کسبی اختصاص یافته است.

دومین مجموعه شعر او نیز با عنوان «دساتیر» توسط نشر تکا مراحل نهایی انتشار را طی می‌کند. شعرهای این دفتر در قالب‌های غزل، مثنوی و مسمط سروده شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط