چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۲
فراخوان جشنواره شعر و داستان جوان هفته آینده اعلام می‌شود

محمود حبیبی کسبی، شاعر و معاون فرهنگی جشنواره شعر و داستان جوان از انتشار فراخوان هشتمین جشنواره شعر و داستان جوان با عنوان «از آسمان سبز» در هفته آینده خبر داد. امسال این جشنواره در استان مازندران برگزار می‌شود.\

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، حبیبی کسبی گفت: هشتمین دوره جشنواره شعر و داستان جوان با عنوان «از آسمان سبز» در حوزه هنری استان مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: شرط سنی 15 تا 25 سال برای تمامی نویسندگان و شاعران در این جشنواره الزامی است و شرکت‌کنندگان می‌توانند حداکثر سه شعر و دو داستان را برای شرکت در جشنواره به دبیرخانه دائمی جشنواره شعر و داستان جوان ارسال کنند.

این شاعر درباره مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر و داستان جوان تا 20 مرداد است. اختتامیه این جشنواره 24 و 25 مرداد در استان مازندران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه دائمی جشنواره شعر و داستان جوان واقع در خیابان حافظ، تقاطع سمیه، حوزه هنری، طبقه سوم، مرکز آفرینش‌های ادبی ارسال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط