دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۲:۰۲
تمديد فراخوان چهاردهمين كتاب سال دانشجويي

مهلت ارسال آثار به چهاردهمين جشنواره انتخاب كتاب سال دانشجويي در تمام رشته‌هاي دانشگاهي، تا دهم مهرماه تمديد شد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) و به نقل از روابط عمومي "جهاد دانشگاهي"، تمديد مهلت ارسال آثار به منظور بهره‌مندي هرچه بيش‌تر جامعه از انديشه‌ها، آموخته‌ها و آثار دانشجويي، همچنين تجليل و ارج نهادن به كوشش‌هاي علمي دانشجويان نويسنده و مترجم انجام شده است.

موضوعات ويژه چهاردهمين جشنواره كتاب سال دانشجويي، «اتحاد ملي، انسجام اسلامي» و «مولانا، زندگي، آثار و انديشه‌هاي او»، با عنايت به نام‌گذاري سال 2007 ميلادي به نام سال «مولانا» از سوي سازمان يونسكوست.

از شرايط شركت در اين فراخوان مي‌توان به ضروري بودن همزماني دوره تحصيل دانشجو با زمان چاپ و انتشار اثر، امكان شركت دانشجويان تمام مقاطع تحصيلي، دارا بودن مشخصات عمومي كتاب براي اثر منتشر شده، انتشار كتاب در سال 85 يا 86، الزامي بودن ارسال كپي متن اصلي آثار ترجمه شده و نامحدود بودن ارسال تعداد عناوين و موضوعات نام برد.

تكميل فرم درخواست شركت و ارسال آن به همراه تصوير كارت دانشجويي يا گواهي اشتغال به تحصيل از دانشگاه محل تحصيل از ديگر شرايط شركت در اين جشنواره است.

بر اساس اين گزارش، چهاردهمبن جشنواره كتاب سال دانشجويي از سوي سازمان جهاد دانشگاهي، سازمان ملي جوانان، دانشگاه آزاد اسلامي، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها حمايت مي‌شود و از ناشراني كه بيش‌‌ترين مشاركت را در انتشار و ارسال آثار دانشجويي داشته باشند در مراسم معرفي آثار برتر، تقدير خواهد شد.

علاقه‌مندان به حضور در اين جشنواره مي‌توانند آثار خود را به نشاني تهران، خيابان انقلاب اسلامي، خيابان فخر رازي، خيابان شهداي ژاندارمري، پلاك 153 سازمان انتشارات جهاد دانشگاهي و يا صندوق پستي 1163 ـ 13145 ارسال كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط