دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۵
راهنماي «تدوين طرح بازاريابي ورزش»

كتاب «تدوين طرح بازاريابي ورزش» اثر «استاتلر» با ترجمه دكتر عليرضا الهي به زودي وارد بازار نشر خواهد شد./

عليرضا الهي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)،در اين باره اظهار داشت: اين اثر در هشت فصل تنظيم شده‌ كه «تعاريف و مفاهيم بازاريابي ورزشي»، «تحقيقات بازار»، « تقسيم‌بندي بازار»، «انتخاب بازار هدف» و «ارزيابي طرح بازاريابي» از جمله فصول اين كتاب به حساب مي‌آيند. 

مترجم كتاب «تدوين طرح بازاريابي ورزش» گفت: اين كتاب راهنمايي است براي مديران باشگاه‌ها و مسوولان بازاريابي فدراسيون‌ها و هيات‌هاي ورزشي كه قصد دارند طرح ارزيابي را براي تشكيلاتشان تدوين كنند. علاوه بر آن، دانشجويان كارشناسي ارشد رشته مديريت ورزشي مي‌توانند از اين اثر به عنوان يكي از منابع درسي بهره ببرند. اين كتاب هم از نظر علمي و هم از نظر عملي، در دانشگاه‌ها كاربرد فراوان دارد. 

الهي افزود: مخاطبان اين كتاب مديران ورزشي‌اند كه مي‌خواهند براي طرحي كه در دست دارند، برنامه ريزي و ارزيابي كنند.اين كتاب به آن‌ها مي‌آموزد زماني كه يك فدراسيون ورزشي مي‌خواهد منابع درآمدي بيشتري را كسب كند، چه اصول و قوانيني را بايد رعايت كند تا به آن حد از منابع مالي مورد نياز خود دسترسي يابد.
 
وي در پايان گفت: اين كتاب در مرحله ترجمه قرار دارد و تا اواخر تابستان سال جاري چاپ و روانه بازار نشر خواهد شد. البته ناشر اين اثر هنوز مشخص نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط