سه‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۰
حضور ايران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تانزانیا

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تانزانیا و هفته تکریم از کتاب و کتابخوانی در هتل «اوبونگو پلازا» دارالسلام با حضور نمايندگان جمهوري اسلامي ايران برگزار شد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، در اين نمايشگاه كه با حضور شركت‌كنندگاني از كشورهاي آلمان، انگلیس، کنیا، اوگاندا و هند برگزار شد، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران نيز جدیدترین کتاب‌هاي چاپ شده به زبان‌های گوناگون از جمله انگلیسی و عربی و همچنین لوح‌های فشرده معرفی کتاب‌های چاپ شده ايراني  را ارايه كرد.

مراسم افتتاح این نمایشگاه با حضور دکتر ماریا، وزیر صنایع و تجارت تانزانیا و عده زيادي از نویسندگان سرشناس و همچنین فعالان عرصه کتاب برگزار شد. 

در طول برگزاری اين نمايشگاه يك هفته‌اي كه بيستم مهرماه آغاز شد، گروه‌های مختلف دانش‌آموزی و دانشجویی و علاقه‌مندان به کتاب به غرفه رایزنی فرهنگي جمهوري اسلامي ايران مراجعه كردند و ضمن آشنایی با کتاب‌هاي ایرانی از آثار اهدایی این رایزنی بهره‌مند شدند. 

مراسم اختتاميه نمايشگاه بين‌المللي كتاب تانزانيا با حضور پروفسور محمد علی، ريیس دپارتمان زبان سواحیلی دانشگاه دارالسلام، برگزار شد و به شرکت‌كنندگان برتر لوح تقدیر و گواهی نامه اهدا شد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط