سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
برملاساختن واقعیت منفور رژیم صهیونیستی وظیفه همه دلدادگان حقیقت است

نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با صدور بیانیه‌ای عملیات ترکیبی، دقیق و بهت‌آور «وعده صادق» را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با صدور بیانیه‌ای عملیات ترکیبی، دقیق و بهت‌آور «وعده صادق» را گرامی‌داشت و تببین این حق‌خواهی‌ها و برملاساختن هرچه بیشتر واقعیت منفور غاصبان قبله اول مسلمین را وظیفه همه کسانی که دل در گرو حق و حقیقت دارند دانست. این نهاد با صدور بیانیه‌ای عملیات ترکیبی، دقیق و بهت‌آور «وعده صادق» را گرامی‌داشت و تببین این حق‌خواهی‌ها و برملاساختن هرچه بیشتر واقعیت منفور غاصبان قبله اول مسلمین را وظیفه همه کسانی که دل در گرو حق و حقیقت دارند دانست. متن کامل بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ

(سوره فصلت، آیه ۳۰)

رژیم غاصب، منحوس و جعلی صهیونیستی، علاوه بر ظلم آشکار بر مردم فلسطین، در دهه‌های گذشته جنایاتی را نیز در حق مردم ایران مرتکب شده بود. آخرین مورد این جنایات، حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق است؛ جنایتی که در آن، از سرِ درماندگی در مقابل نفرت جهانی از نسل‌کشی در غزه، بار دیگر، دست به اقدامی انتحاری زد و با شهادت جمعی از فرماندهان و فرزندان ایران اسلامی، سوابق ننگین خود در نقض قوانین بین‌المللی را تکمیل کرد.

عملیات ترکیبی، دقیق و بهت‌آور «وعده صادق»، به رژیم خونریز اسرائیل، هم‌پیمانانش و دشمنان این سرزمین صبور و دلیرپرور نشان داد که صبر راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همیشگی نیست و ملت ایران، با آن‌که هرگز آغازگر و خواهان جنگ و خشونت نیست، در دفاع مشروع از مرزها و آرمان‌هایش مصمم و توانمند است و متجاوزان به این خاک و شهروندان آن را «تنبیه» کرده و به کیفر عمل خود می‌رساند. این واکنش، در بی‌عملیِ دولت‌های اسلامی و بی‌اثر شدن مجامع بین‌المللی، با شاد کردن قلب مستضعفان و حق‌جویان جهان و مردم مظلوم غزه، نقطه عطفی در مناسبات سیاسی- نظامی منطقه و جهان خواهد بود؛ ان‌شاءالله.

نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با گرامی‌داشت این واکنش دلیرانه، حکیمانه و عزتمندانه تحت رهبری فرمانده فرزانه و دل‌آگاه کل قوا و با درود و سلام به روح آسمانی حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان مقاومت، خصوصاً شهید سرافراز اسلام و ایران حاج قاسم سلیمانی و شهید حسن طهرانی مقدم، امیدوار و آرزومند است با نابودی رژیم جنایت‌پیشه اسرائیل و آزادی قدس شریف، صلح و امنیت پایدار در منطقه غرب آسیا برقرار شود.

تببین این حق‌خواهی‌ها و برملاساختن هرچه بیشتر واقعیت منفور غاصبان قبله اول مسلمین در سپهر رسانه و فرهنگ، وظیفه همه کسانی است که دل در گرو حق و حقیقت دارند. کتابداران و مسئولان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نیز، در پی انجام فریضه فرهنگی خود برای آگاهی‌بخشی و دانایی‌پروری در عرصه عمومی، از تمام استعداد و ظرفیت خود در این جهاد فرهنگی بهره خواهند برد. اللهم انصُر الاسلامَ و اهلَه و اخذُلِ الکفرَ و اهلَه.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها