چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
سیلی به گوش گنده‌لات جمع

ابوالقاسم وردیانی نوشت: پدر قدرتمند محور مقاومت با اقتدار وارد شده و سیلی سختی به گوش رژیم غاصب نواخته و چنان این ضربه محکم و دردآور بوده که همه حامیان رژیم را در حیرت فرو برده و همه‌شان دچار گیجی استراتژیک شده‌اند.

‌سرویس مقاومت خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، ابوالقاسم وردیانی، محقق و نویسنده در پی واقعه طوفان الاحرار نوشت: در دعواهای دوران کودکی وقتی که تنها بودم و در میان عده‌ای گیر می‌افتادم و حسابی کتک می‌خوردم، کافی بود که سایه‌ای از پدر یا برادر بزرگتر را از دور ببینم. چنان قوت قلبی می‌گرفتم که می توانستم یک تنه با همه درگیر شوم.
اگر آن بزرگتر وارد معرکه می‌شد و به گوش گنده‌لات جمع سیلی می‌زد، دیگر کسی جلو دارم نبود و می‌توانستم به تنهایی حریف کل اشرار بشوم.
اکنون محور مقاومت با این حضور مقتدرانه و کوبنده جمهوری اسلامی ایران، نه تنها جانی دوباره گرفته که معادلات را هم دوباره از نو خواهد نوشت و به جای دفاع بیشتر و حمله کمتر به حمله بیشتر و بیشتر روی خواهد آورد.
پدر قدرتمند محور مقاومت با اقتدار وارد شده و سیلی سختی به گوش رژیم غاصب نواخته و چنان این ضربه محکم و دردآور بوده که همه حامیان رژیم را در حیرت فرو برده و همه شان دچار گیجی استراتژیک شده‌اند.
از طرف دیگر در سطوح پایین محور مقاومت کسانی بودند که ایران را کنار کشیده و در حاشیه امن می دانستند و خود را قربانی امنیت ایران فرض می‌کردند اما این حرکت بی‌نظیر و مقتدرانه کشور جمهوری اسلامی ایران همه اندیشه‌ها را تغییر داد.
شک‌ها را برطرف کرد و ایمان‌ها را محکم‌تر ساخت. حماس بعد از این عملیات با نیرو و انگیزه مضاعف وارد میدان خواهد شد و تمام محور مقاومت در یک هم‌افزایی بی‌نظیر وارد میدان خواهند شد و نابودی رژیم را رقم خواهند زد؛ ان‌شاءالله.


سنصلی فی القدس ان شاءالله

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها