سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷
۲ عنوان کتاب شعر کودک در لرستان رونمایی می‌شود

لرستان - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از رونمایی دو عنوان کتاب شعر کودک و نوجوان در هفته هنر انقلاب در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، رضا داوری روز سه‌شنبه در دیدار با رئیس حوزه هنری لرستان درباره اجرای برنامه‌های مشترک دو دستگاه در هفته هنر انقلاب اسلامی در استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با بیان اینکه اجرای برنامه‌های مشترک بین نهادهای فرهنگی تاثیر و نمود بیشتری در جامعه دارد، افزود: معرفی هنرمندان و آثار آنها یکی از نکات مهم در معرفی هنر انقلاب اسلامی است.

داوری با اشاره به ظرفیت‌های استان لرستان در حوزه کودک و نوجوان بیان کرد: نهادهای فرهنگی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا هنرمندان این حوزه بتوانند حضور بیشتری در برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی داشته باشند.

داوری ضمن تاکید بر تعامل بیشتر بین دو دستگاه گفت: راه‌اندازی بانک اطلاعات هنرمندان استان، معرفی هنرمند شاخص، تولید و رونمایی کتاب با حضور کودکان، نوجوانان و خانواده‌های آنها در طول سال و به مناسبت‌های مختلف باید برگزار شود.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های شاخص این کانون در هفته هنر انقلاب رونمایی از دو عنوان کتاب شعر حوزه کودک و نوجوان با همکاری حوزه هنری استان است بیان کرد: در مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی در حال اجراست که به معرفی شخصیت شهید مرتضی آوینی، شهدای هنرمند لرستان، در قالب برنامه‌های قصه‌گویی، ایستگاه‌های نقاشی و ادبی می‌پردازند.

رئیس حوزه هنری لرستان بر حمایت بیشتر از هنرمندان تاکید کرد و افزود: دعوت از هنرمندان استانی، و برگزاری نمایشگاه‌ها، کارگاه‌های آموزشی و انتقال تجربیات از جمله فعالیت‌هایی است که باعث جذب و حضور هنرمندان در نهادهای فرهنگی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها