چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
کتاب «چطور می توانید با چت جی‌پی‌تی میلیونر شوید؟» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «چطور می توانید با چت جی‌پی‌تی میلیونر شوید؟» به قلم نیل دگر و ترجمه مریم جامه‌بزرگ است و انتشارات شبنا آن را منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نسخه الکترونیکی کتاب «چطور می توانید با چت جی‌پی‌تی میلیونر شوید؟» به قلم نیل دگر و ترجمه مریم جامه‌بزرگ است. این کتاب ۹۲ صفحه‌ای، راهنمایی است که توانایی اصلی چت جی‌پی‌تی را به شما نشان می‌دهد و مشخص می‌کند که چطور می‌توان از قابلیت‌های پیشرفته آن استفاده کرد تا درآمدزایی کرد و کسب‌وکار خود را گسترش داد.

با استفاده از چت جی‌پی‌تی می‌توانید کارهای خسته‌کننده را به‌صورت اتوماتیک انجام دهید، روند کاری را ساده‌تر و روش‌های درآمدزایی جدیدی خلق کنید. چت جی‌پی‌تی تنها یک ابزار نیست بلکه همکاری است که می‌توانید از آن برای رسیدن به موفقیت مالی استفاده کنید.

کارایی چت جی‌پی‌تی بی‌انتها است؛ از تولید محتوای گیرا و نوشتن کدهای پیچیده گرفته تا خدمات مشتریان و انجام تحقیقات. این کتاب به شما آموزش می‌دهد چطور از چت جی‌پی‌تی برای خلق فرصت‌های جدید، صرفه‌جویی در وقت و پیشرفت خودتان استفاده کنید.

در بخشی از این کتاب آمده است؛ «تا به حال چقدر برایتان پیش آمده که در حال نوشتن متن ایمیل یا پیام دایرکتی به این فکر می‌کردید که چطور با مشتریان بالقوه‌ای که کاملاً با کسب‌وکار شما ناآشنا هستند ارتباط بگیرید؟ چت جی‌پی‌تی می‌تواند ایمیل‌ها و پیام‌هایی متناسب با هر موقعیتی طراحی کند تا شما سریع‌تر به مشتریان بالقوه دست پیدا کنید.

حضور خود را در فضای آنلاین بیشتر کنید. این روزها هر کسی برای گسترش کسب‌وکارش باید در فضای آنلاین حضور داشته باشد، اما همین مسئله کار وقت‌گیری است؛ هر کدام از شبکه‌های اجتماعی نیاز به محتوای خاصی دارند و شما نمی‌توانید پست لینکدین خود را در توییتر کپی پیست کنید.

بعضی شرکت‌ها در ماه هزاران دلار صرف ادمین‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی می‌کنند. چت جی‌پی‌تی به شما کمک می‌کند تا محتوای موردنیاز هر کدام از شبکه‌های اجتماعی خود را طوری طراحی کنید تا به مشتریان بالقوه بیشتری دسترسی داشته باشید و درعین‌حال پول و زمان بیشتری ذخیره کنید.

این توانایی چت جی‌پی‌تی زمانی بیشتر به چشم می‌آید که شما بخواهید محتوای خود را در چند پلتفورم مختلف منتشر کنید؛ چت جی‌پی‌تی این امکان را به شما می‌دهد تا محتوای یک پلتفورم را برای پلتفورم دیگر بازطراحی کنید.»

نسخه الکترونیکی این کتاب در ۹۲ صفحه در نوبت چاپ اول، با قیمت ۳۳ هزار تومان در دسترس عموم قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها