شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷
برگزاری جلسات روزانه تفسیر قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان

زنجان- مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: جلسات روزانه تفسیر قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود.

مجتبی شهامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: از آغاز ماه مبارک رمضان؛ جلسات تفسیر روزانه قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه جلسات تفسیر قرآن کریم بر اساس هرجزئی که روزانه قرائت می‌شود در حال برگزاری است، اضافه کرد: جلسات تفسیر قبل از جلسات جزخوانی قرآن کریم برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه جلسات تفسیر روزانه از ساعت ۱۶ تا ۱۶ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود، گفت: روزانه در این جلسات قریب به یک هزار و ۵۰۰ نفر حضور پیدا می‌کنند.

شهامی افزود: توجه به ادعیه و قرائت آن تاثیر به سزایی در تقویت سلامت روحی و روانی انسان دارد و می تواند انسان را در حل مشکلات زندگی یاری دهد.

وی با اشاره به اینکه جلسات جزخوانی قرآن کریم نیز از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه هر روز برگزار می‌شود، اضافه کرد: بیش از ۱۰ سال است که این جلسات معنوی به صورت مستمر در حسینیه اعظم زنجان در حال برگزاری است.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان همچنین از برگزاری مراسم شب‌های احیا در حسینیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: این مراسمات نیز سه شب با حضور روزه داران با حضور مداحین و شاعران آئینی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط