جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳
۲۰ تشکل مردمی ترویج فرهنگ کتابخوانی در سمنان شناسایی شد

سمنان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از شناسایی ۲۰ تشکل مردمی ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در سمنان خبر داد.

فرشید فلاح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، با بیان اینکه فعالیت های مرتبط با مردمی سازی مطالعه در استان سمنان پیگیری می شود، اظهار کرد: در این راستا و همزمان با معرفی سمنان به عنوان پایتخت کتاب، ۲۰ تشکل فعال در زمینه کتاب و کتابخوانی در سمنان شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه به دنبال استقبال مردم از طرح‌های کتابخوانی هستیم و تشکل ها در این بین بسیار اهمیت دارند، افزود: سازمان های مردم نهاد و تشکل های مردمی به لحاظ مخاطب، دارای اهمیت بسیاری هستند.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان بیان کرد: طرح های پایتختی کتاب در سمنان منوط به مشارکت های مردمی در برنامه های مختلف حوزه مطالعه و کتابخوانی است.

فلاح با بیان اینکه هر میزان بتوانیم از ظرفیت های تشکل های مردمی بهتر استفاده کنیم دایره بزرگتری از مردم را تحت تاثیر قرار داده ایم، ابراز کرد: گروه‌های کثیری از قشرهای مردم زیرمجموعه های این شکل ها و سمن ها هستند.

وی با بیان اینکه در کنار این موضوع تلاش داریم تا دستگاه های فرهنگی و اجرایی دیگر را نیز به نقش آفرینی در ترویج فرهنگ مطالعه دعوت کنیم، تاکید کرد: در این زمینه تفاهم نامه ای منعقد شده و امیدواریم که دستگاه ها به این تفاهم نامه پایبند باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها