دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
نمازخانه کودک و نوجوان در مجتمع آفرینش بندرعباس راه‌اندازی شد

هرمزگان - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان از راه‌اندازی نمازخانه کودک و نوجوان در یک مرکز مجتمع آفرینش بندرعباس خبر داد.

پروین پشتکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس با بیان اینکه نمازخانه کودک و نوجوان مرکز مجتمع آفرینش در طبقه همکف ساختمان این مرکز راه اندازی شد، گفت: این نمازخانه با رویکرد آموزشی، تربیتی و فرهنگی راه اندازی شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان ادامه داد: نماز از عالی‌ترین و بهترین حالت نزدیکی به خداوند است. برای اینکه یک کودک، از همان ابتدا با این فریضه بزرگ الهی انس بگیرد لازم است تا از همان ابتدا روش‌هایی معقول و پسندیده در راستای جذب آن‌ها به نماز خواندن اجرا کنیم.

پشتکوهی افزود: راه اندازی نمازخانه کودک و نوجوان این امکان را می‌دهد که به دو ویژگی مهم دوران کودکی یعنی ویژگی تقلید و احساسی بودن با اجرای فعالیت‌های فرهنگی پرداخته شود تا با استفاده از این دو ویژگی بتوانیم کودکان و نوجوانان را به نماز خواندن ترغیب نماییم.

به گزارش ایبنا، قرار است علاوه بر برگزاری نماز به صورت جماعت در این مکان اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری و فعالیت ها با رویکرد دینی و مذهبی در این نمازخانه صورت پذیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها