شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱
هزینه ۳ شب اقامت در قشم چقدر می شود؟

در ادامه راهنمایی‌هایی برای روشن شدن هزینه‌های رزرو تور ۳ شب قشم به شما ارائه کرده‌ایم.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ نمی‌توانید بدون اطلاع قبلی در مورد قیمت تور قشم، پکیج مسافرتی مناسب خودتان را به مقصد این شهر پیدا کنید. برای همین در مرحله اول باید اطلاعاتی در مورد هزینه‌های اقامت در این شهر داشته باشید. در ادامه راهنمایی‌هایی برای روشن شدن هزینه‌های رزرو تور ۳ شب قشم به شما ارائه کرده‌ایم.

نوع پرواز و مبدا آن؛ تعیین کننده قیمت تور

پروازها به قشم از همه‌ی شهرها برگزار نمی‌شود. برای همین محدودیت در پروازها به این شهر نسبت به شهرهای دیگر نظیر کیش بیشتر است و حتی نرخ بلیط پروازها در برخی ایام به صورت غیر متعارفی افزایش می‌یابد. پس در صورت رزرو تور قشم باید این مورد را نیز در نظر داشته باشید.

لندینگ کرافت و قطار، ارزان‌تر از پروازها

به طبع قیمت تور زمینی قشم نسبت به پکیج‌های هوایی این مقصد ارزان‌تر هستند؛ چون قیمت بلیط قطار تا بندرعباس پایین است. علاوه‌بر آن هزینه‌ی حمل و نقل با لندیگ کرافت‌ها برای جابجایی تا قشم نیز چندان زیاد نیست. خوبی رزرو تور زمینی آن است که می‌توانید خودروی شخصی خود را تا قشم همراه خود ببرید. از این طریق از هزینه‌های حمل و نقل شما در جزیره نیز کاسته خواهد شد. البته به شرطی که

هزینه اقامت؛ بوم‌گردی‌ها ارزان‌تر هستند!

بوتیک هتل های قشم و هتل ۵ ستاره آراکتا، اقامتگاه‌های لوکس قشم به حساب می‌آیند. طبیعتاً با داشتن اقامتی لوکس هزینه‌های شما نیز به صورت چشمگیری افزایش پیدا می‌کند. اما در صورتی که قصد رزرو هتل اقتصادی را دارید، رزرو اقامتگاه‌های ۳ ستاره را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در صورتی که قصد رزرو تور ارزان قشم را هم دارید باید به سراغ اقامتگاه‌های بوم‌گردی این شهر بروید. در نظر داشته باشید که هیچکدام از هتل‌ها و اقامتگاه‌های جزیره قشم خدمات ناهار و شام را به عنوان وعده‌ی غذایی رایگان روی رزرو اتاق به مسافران ارائه نمی‌دهند.

خورد و خوراک؛ غذاهای دریایی گران‌تر از همه نوع خوراک

چشیدن طعم غذاهای دریایی قشم به خودی خود یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به این شهر محسوب می‌شود. اما متاسفانه غذاهای دریایی و محلی این شهر آنقدر گران است که شاید هر کسی امکان امتحان کردن آن‌ها را نداشته باشد. پس به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد کاهش هزینه‌های خورد و خوراک را دارید، به سراغ سایر غذاها بروید.

هزینه تفریحات قشم؛ از پارک کروکودیل تا کشتی تفریحی

یکی دیگر از مواردی که در سفر به قشم باید بودجه‌ی برای آن کنار بگذارید، هزینه‌ی بلیط تفریحات این شهر است. این تفریحات می‌تواند شامل بازدید از مواردی همچون پارک کروکودیل‌ها و قلعه‌ی پرتقالی‌ها می‌شود. البته کشتی‌های تفریحی و انجام ورزش‌های دریایی هم دیگر تفریحات جذاب قشم به حساب می‌آیند.

هزینه ۳ شب اقامت در قشم چقدر می شود؟

تخمین هزینه‌ی کلی رزرو تور قشم و هزینه سفر

اگر ایام پیک سفر مانند نوروز را در نظر نگیریم هزینه‌ی هر یک از موارد بالا را در طول سال به ازای هر نفر به شکل زیر است. در نهایت هم هزینه‌ی کل این موارد را برای شما تخمین زده‌ایم.

هزینه پرواز

حدوداً ۹۰۰ هزار تومان

هزینه اقامت

۱ میلیون تومان به ازای هر روز

خورد و خوراک

حدود ۲۰۰ هزار تومان برای هر وعده

هزینه تفریحات

حدود ۵۰۰ هزار تومان تومان برای هر روز

تخمین هزینه سه روز اقامت

حدود ۸ میلیون تومان به ازای هر نفر

در نظر داشته باشید که هزینه‌های ذکر شده باتوجه‌به یک اقامت معمولی و تفریحات عادی است. در نتیجه این هزینه‌ها برای تورهای لوکس کم و برای پکیج‌های مسافرتی ارزان قشم بالا است.

راه‌های کاهش هزینه‌های رزرو سفر به قشم

شما می‌توانید برای کاهش هزینه‌ی تفریحات به سایت‌های ارائه دهنده‌ی تخفیف بلیط جاذبه‌های قشم مراجعه کنید. هزینه‌های رزرو بلیط در این سایت‌ها به مراتب پایین‌تر است. همچنین می‌توانید فصول کم تقاضا برای سفر به جزیره انتخاب کنید. در این صورت هزینه‌های شما تا حد زیادی کاهش می‌یابد. در نظر داشته باشید که انتخاب زمان مناسب برای رزرو تور (به صورت لحظه آخری یا چند روز مانده به سفر) در جهت کاهش هزینه‌ها به شما کمک می‌کند.

هزینه ۳ شب اقامت در قشم چقدر می شود؟

تور قسطی قشم؛ راه استفاده از بیشترین امکانات

اگر می‌خواهید با هزینه‌ای کم از بیشترین تفریحات قشم بهره ببرید، پیشنهاد ما به شما رزرو تور اقساطی قشم است. در این حالت شما نیمی از اصل مبلغ تور قشم را پرداخت می‌کنید. سپس ۵۰ درصد باقی مانده را می‌توانید در اقساط یک تا ۷ ماهه پرداخت کنید. با رزرو تور قشم به صورت اقساطی، امکان استفاده از تفریحات بیشتر در این جزیره را خواهید داشت. علاوه‌بر آن می‌توانید در هتل‌های بهتری اقامت داشته باشید و هزینه‌ی آن را بعداً پرداخت کنید. یکی از سایت‌های ارائه دهنده‌ی این دست تورها، لحظه آخر است. شما می‌توانید با ورود به سایت لحظه آخر قیمت تورهای این مقصد را مقایسه و پس از بررسی یکی از آن‌ها را رزرو کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها