شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰
کتابخانه آببر در روز میلاد امام رضا (ع) افتتاح می‌شود

زنجان- رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان طارم گفت: کتابخانه امام رضا (ع) آببر در مراحل پایانی ساخت است و در روز میلاد امام رضا (ع) افتتاح می‌شود.

یاسر روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: یکی از اولویت‌های و دغدغه‌های مسولین شهرستانی تکمیل کتابخانه آببر بود که به مراحل خوبی در حوزه ساخت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ساخت این پروژه از حدود ۱۰ سال قبل یعنی سال ۱۳۹۳ آغاز شده است، اضافه کرد: پروژ در زمینی به مساحت ۹۱۵ متر مربع در حال ساخت است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان طارم گفت: اقدامات مربوط به ساخت کتابخانه امام رضا (ع) در مراحل پایانی خود قرار دارد و امیدواریم در سالروز ولادت امام رضا (ع) به افتتاح و بهره‌برداری برسد.

روحانی با اشاره به اینکه اقدامات مربوط به تجهیز آن از طریق بنیاد قلمچی انجام شده است، اضافه کرد: این کتابخانه به صورت اختصاصی و صرفاً با کاربری کتابخانه‌ای فعالیت خواهد کرد.

وی ادامه داد: در ارتباط با منابع کتابخانه‌ای نیز نسبت به تامین کتاب در حوزه کمک درسی و آموزشی اقدامات خوبی صورت گرفته است که تا زمان بهره برداری تجهیز خواهد شد.

مجری این پروژه اداره کل راه و شهر سازی شهرستان طارم و بهره بردار آن نیز اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان طارم است که طبق گفته مسئولین راه و شهرسازی برای ساخت این کتابخانه در حدود ۲۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط