یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
کتاب «پدر و مادر نشویم تا..» روانه بازار کتاب شد

خراسان‌رضوی – کتاب «پدر و مادر نشویم تا..» به قلم اشرف حاجی‌آبادی که به ضرورتِ شناخت روح و روان افراد و شناخت بیماری‌های روانی قبل از پدر و مادر شدن می‌پردازد، روانه بازار کتاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، کتاب «پدر و مادر نشویم تا..» به قلم اشرف حاجی‌آبادی که به ضرورتِ شناخت روح و روان افراد، شناخت بیماری‌های روانی قبل از پدر و مادر شدن و اهمیت تربیت فرزند می‌پردازد توسط انتشارات سیمرغ خراسان روانه بازار کتاب شد.

اشرف حاجی‌آبادی که پیش‌تر کتاب «کلاس معلم، بخشت دانش‌آموز» را به چاپ رسانده است سعی کرده در این کتاب برای تمامی زوج های جوان راه‌کارهایی را مطرح کند که شاید در مسیر ازدواج به این باور نرسیده‌اند که نیاز به شناخت بیماری‌های روحی و روانی خود دارند و ضرورتی برای دانستن این موضوع در خود حس نمی‌کنند.

این کتاب همچنین اهمیت ارتباط با نوجوان، نقش تشویق و تنبیه و کلیدهای طلایی ارتباط همسران را مورد بررسی قرار می‌دهد.

‌این نویسنده که سال‌ها سابقه تدریس در آموزش و پرورش را در کارنامه کاری خود دارد در کنار تدریس همواره معضلات و مشکلات روحی وروانی بچه‌ها را مورد توجه قرار داد تا اینکه به این نتیجه رسید که عدم‌آگاهی صحیح والدین از فلسفه ازدواج و ازدواج‎‌های زودهنگام دلیل این مشکلات دانش‌آموزان است لذا نیاز به نگارش این کتاب را در خود حس کرد.

به گزارش ایبنا؛ کتاب «پدر و مادر نشویم تا..» به قلم اشرف حاجی‌آبادی در قطع رقعی، شمارگان ۱۰۰۰ جلد، قیمت ۱۷۰ هزار تومان و با طرح جلد غزاله سدیری توسط انتشارات سیمرغ خراسان روانه بازار کتاب شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها