چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
آیین اختتامیه رویداد «پدیدآورندگان کوچک کتاب کودک» برگزار می‌شود

آیین اختتامیه رویداد «پدیدآورندگان کوچک کتاب کودک» پنجشنبه (۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲) از شبکه کتاب به صورت زنده پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این آیین با حضور حمیدرضا میرزایی، عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور و هیئت مدیره مدیا پارک نیتک، مهدی فرهادیان، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی آموزشی و پژوهشی مفتاح، محمدباقر شکوری، مدیر استارت‌آپ بین‌المللی کیدی بوکز، محمود اکرامی‌فر، مدیر عامل مؤسسه جام جم، رمضانعلی مسعودی‌نژاد، رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد مقدس، شکوه قاسم‌نیا، شاعر و نویسنده کودک و نوجوان، میترا چرخیان، مدیر بخش تصویرسازی مجله رشد و ارتباط تصویری با مصطفی رحماندوست، شاعر، نویسنده و مترجم کودک و نوجوان پنجشنبه (۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲) ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در مشهد مقدس برگزار و در پایان این مراسم از شرکت‌کنندگان این رویداد تقدیر می‌شود.

بر اساس این گزارش، رویداد «پدیدآورندگان کوچک کتاب کودک» اولین کارگاه نویسندگی و تصویرگری کتاب کودک است. در این کارگاه، کودکان نویسندگی کتاب و تصویرگری آن را بر عهده می‌گیرند و به اسم خودشان کتابی چاپ و منتشر می‌شود.

گفتنی است، این رویداد در مدیا پارک نیتک با همکاری مؤسسه فرهنگی آموزشی و پژوهشی مفتاح و استارت آپ کیدی بوکز برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را به صورت زنده از آدرس ketab.tv مشاهده کنند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • یسنا IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    خوب است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها