چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
کودک مانوس با کتاب دید بازتری نسبت به جهان دارد

هرمزگان - یک نویسنده‌ کتاب کودک گفت: کودک مانوس با کتاب دید بازتری نسبت به جهان و تعامل با دیگران خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، فرخ‌لقا حافظ‌پور در جریان بازدید از هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان با حضور در غرفه ایبنا گفت: بخش کودک از بخش‌های مهم هر نمایشگاه کتاب محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: کتاب‌های بخش کودک از تنوع و کیفیت مناسبی برخوردار است و برپایی نمایشگاه کتاب، کودکان را با کتاب آشتی می‌دهد.

نویسنده هرمزگانی کتاب «اولین پرواز پلیکان پا خاکستری در محله خواجه‌عطا» با بیان این موضوع که علاقه‌مند سازی کودک به خواندن کتاب باید از سنین خردسالی آغاز شود، افزود: این امر وقتی از کودکی درون آن‌ها نهادینه شود بی هیچ تردیدی نسلی کتابخوان تربیت خواهد شد.

او تاکید کرد: کودک مانوس با کتاب دید بازتری نسبت به جهان و تعامل با دیگران خواهد داشت.

کودک مانوس با کتاب دید بازتری نسبت به جهان دارد

حافظ پور با بیان اینکه دنیای کودکان را نباید با در اختیار گذاشتن ابزار ارتباطی جدید منحصر کرد، در پایان گفت: کتاب خواندن به کودک تخیل پردازی، برنامه ریزی، تعامل با دیگران، حس نوع‌دوستی و عمق می‌بخشد حال آنکه ابزار ارتباطی مانند تلفن همراه و تبلت بر حسب مطالعات روان‌شناسان کودک آنها را منزوی، پرخاشگر و خودخواه می کند.

به گزارش ایبنا، هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان در نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ و نوبت عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از روز شنبه ۲۱ بهمن تا ۲۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بندرعباس به روی دوستداران کتاب باز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط