دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
۱۳ مشاور و ۳۰ راهنما در نمایشگاه کتاب به  مراجعه‌کنندگان کمک می‌کنند

هرمزگان - مسئول بخش مشاوره‌ هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان گفت:۱۳ مشاور و ۳۰ راهنما به راهنمایی و هدایت مراجعه‌کنندگان می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، محمود عظیمی پور با حضور در غرفه خبرگزاری کتاب ایران گفت: ۱۳ مشاور در ۲۹ راهرو به مراجعان و بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب هرمزگان مشاوره می دهند.

وی افزود: این مشاوران در راهروها مستقر و در بخش‌های مختلف مانند؛ ادبیات داستانی، پایداری، نمایشی، روان‌شناسی، تاریخ، علوم اجتماعی، فلسفه، دین و کودک و نوجوان حضور داشته و به راهنمایی مراجعه‌کنندگان می‌پردازند.

عظیمی پور گفت: مشاوران دارای کارت شناسایی هستند و با راهنمایی و ارائه اطلاعات عمیق در امر کتاب‌خوانی به مراجعه کنندگان مشاوره می‌دهند و در انتخاب کتاب آن‌ها را یاری می‌کنند.

۱۳ مشاور و ۳۰ راهنما در نمایشگاه کتاب به  مراجعه‌کنندگان کمک می‌کنند

وی گفت: مشاوران کتاب بر اساس سلیقه و علاقه مطالعاتی مراجعه‌کنندگان، آنها را در انتخاب کتاب کمک می‌کنند.

عظیمی پور با اشاره به اینکه تعداد ۳۰ نفر راهنما نیز در نمایشگاه حضور دارند، ادامه داد: راهنمایان کتاب نیز با جلیقه قرمز در راهروها حضور دارند و به متقاضیان کمک می‌کنند که کتاب مورد نظرشان را از میان کتاب‌ها بیابند.

مسئول بخش مشاوره‌هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان با اشاره به تمایز این دوره از نمایشگاه با دوره های قبلی نیز گفت: بعد از نمایشگاه تبریز، برای دومین بار هست که در نمایشگاه کتاب به شکل متمایز برگزار می‌شود، در این ساختار کتاب‌ها بر اساس موضوع تقسیم بندی و عرضه شده‌اند تا این اقدام بر کیفیت نمایشگاه بیافرازید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها