دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳
نمایشگاه کتاب در ساری گشایش یافت

مازندران-کتابخانه تخصصی حوزه هنری مازندران با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، نمایشگاه کتاب ایام‌الله دهه فجر را دائر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ساری، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ساری شامگاه دوشنبه در آیین گشایش نمایشگاه کتاب دهه فجر، گفت: کتابخانه تخصصی حوزه هنری مازندران با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، این نمایشگاه را در کتابخانه ابن‌شهرآشوب ساروی دائر کرده است.

ابوذر علیزاده با اشاره به نمایش ۳۰۰ عنوان کتاب در زمینه انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام خمینی (ره)، اظهار کرد: این کتاب‌ها در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است تا با بخشی از آثار تولید شده در این زمینه آشنا شوند.

وی با بیان اینکه لازم است اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب را بارها بازخوانی کنیم، افزود: به کارگیری این اندیشه‌ها، بسیاری از مشکلات جامعه اسلامی را رفع خواهد کرد.

این مسئول با اشاره به علاقه نوجوانان و جوانان به آثاری در این زمینه، تصریح کرد: اعضای کتابخانه برای امانت گرفتن کتاب‌های مرتبط با انقلاب اسلامی، اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری به ما مراجعه می‌کردند و برای تسهیل در دسترسی به این آثار، این نمایشگاه را برگزار کردیم.

علیزاده با بیان اینکه در نشست‌های متعدد کتابخوان، آثار مرتبط با انقلاب اسلامی، اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری را به علاقه‌مندان معرفی می‌کنیم، ادامه داد: چهل و پنجمین جشن انقلاب اسلامی، فرصت مغتنمی بود تا این آثار در دسترس قرار گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها