دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
مجموعه اشعار با موضوع حادثه تروریستی منتشر می‌شود

کرمان- مدیر سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان با بیان اینکه تا کنون ۵۴ شعر از ۶ شهرستان استان کرمان با انفجار تروریستی در گلزار شهدای کرمان‌ دریافت شده است، گفت: کتاب مجموعه اشعار شاعران استان کرمان با این موضوع منتشر می‌شود.

محمد حسین طاهری‌زاده در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمان، افزود: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با همکاری انجمن شعر دل عالم بنا دارد تا وقتی تعداد شعرها به ۱۰۰ مورد رسید تا اقدام به چاپ کتاب مجموعه اشعار شاعران استان کرمان با موضوع حادثه تروریستی انفجار در گلزار شهدای کرمان می‌کند.

وی ادامه داد: شاعران می‌توانند اشعار خود درباره حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را برای ما (در قالب فایل ورد) ارسال کنند تا این آثار در مجموعه اشعار استان کرمان چاپ شوند.

مدیر سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان بیان کرد: هیچ هزینه‌ای از شاعران برای چاپ اشعار دریافت نخواهد شد و فایل پی دی اف کتاب هم رایگان به آن‌ها ارسال خواهد شد.

به گفته وی، برای تعداد اشعار ارسالی، هیچ محدودیتی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ارسال یک پاراگراف رزومه از شاعر، الزامی است، خاطرنشان کرد: این رزومه شامل نام و نام خانوادگی، محل تولد، جوایز و رتبه‌های شعری، نام کتاب چاپ شده یا در دست اقدام برای چاپ، شغل و مدرک تحصیلی، حضور در کارگاه‌ها شعر یا جشنواره ها، آیدی وی در فضاهای مجازی و شماره موبایل، عضویت در انجمن شعر و… ارسال یک عکس برای چاپ در کنار شعر شاعر و نامگذاری برای هر قطعه شعری که ارسال می‌شود، را ازقوانین این برنامه عنوان کرد.

شاعران، اشعار نامگذاری شده، عکس و رزومه خود را به شماره‌های ۰۹۳۹۴۷۱۳۳۰۶ و ۰۹۱۳۱۴۰۶۰۶۳ در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

به گزارش ایبنا، در ۲ انفجار تروریستی انتحاری گلزار شهدای کرمان ۹۴ نفر شهید و ۲۸۴ نفر زخمی شدند که ۵۵ مجروح در بیمارستان ها تحت مداوا بودند و بقیه ترخیص شده اند.

تروریست های کوردل عصر روز ۱۳ دی ماه جاری همزمان با مراسم چهارمین سالگرد سپهبد شهید سردار سلیمانی، در جمع زائرانی که پیاده به سمت گلزار شهدا در حرکت بودند، انفجار تروریستی انجام دادند و زنان، مردان و حتی خردسالان را به خاک و خون کشیدند؛ چند دقیقه پس از انفجار نخست، انفجار دوم انجام شد، انفجاری که به گفته مسئولان حاوی ساچمه های فراوان بوده و همین نکته سبب افزایش شمار شهیدان شده است.

گروه تروریستی داعش مسئولیت این انفجارها را برعهده گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها