جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲
‌ افتتاح پروژه تالار مرکزی یزد با حضور رئیس جمهور در هفته‌های آینده

یزد - ‌وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از افتتاح تالار مرکزی یزد پس از ۱۸ سال با حضور رئیس جمهور در استان خبر داد.

محمد مهدی اسماعیلی در حاشیه سفر خود به استان یزد و بازدید از تالار مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کتب ایران (ایبنا) در یزد، با اشاره با پروژه‌های عمرانی مناطق محروم استان گفت: ما در سفر دور اول اکثر پروژه‌های مهم را جز مصوبات سفر گذاشتیم که پیگیری صورت گرفت و بخش عمده‌ای از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: بخش مهمی از پروژه‌های بالای ۵۰ درصد در سفر دور دوم برنامه‌ریزی خواهیم کرد و تلاش داریم در مصوبات سفر دور دوم کاستی‌های را بر طرف کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با اشاره به افتتاح تالار مرکزی گفت: این تالار که در آستانه افتتاح قرار گرفته با همه جوانب فنی و هنری در بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ متر زیربنا ساخته شده است.

وی بیان کرد: ۱۸ سال از آغاز این پروژه گذشته که در مدت ۱۶ سال آن ۶۵ درصد پیشرفت داشته است و در دولت مردمی به بهره‌برداری می‌رسد.

اسماعیلی گفت: این طرح مهم فرهنگی است که با همکاری استاندار و اداره کل ارشاد استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: استان یزد را به عنوان استان مهم فرهنگی هنری کشور معرفی می‌کنیم که بسیاری از جشنواره‌ها را در این استان اجرا می‌کنیم و در دوره اخیر با رویکرد فرهنگی استاندار بخش مهمی از فعالیت‌های فرهنگی هنری را در حال پیش‌بینی داریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: این زیرساخت به عنوان بهترین زیرساخت فرهنگی هنری حتی در دنیا است که در هفته‌های آینده با حضور رئیس جمهور رسماً افتتاح خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط