پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
اهدای بیش از ۱۶ هزار منابع کتابخانه‌ای به مناطق کم‌برخوردار

سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در راستای مسئولیت اجتماعی خود بیش از ۱۶ هزار منابع کتابخانه‌ای اعم از کتاب، نشریه و منابع غیرکتابی به کتابخانه‌ها و مراکز فرهنگی مناطق کم‌برخوردار اهداء کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این سازمان با هدف مسئولیت اجتماعی خود و اجرای تفاهم‌نامه با ستاد طرح محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اجتماع‌محور ۲۰۲۰ محله کم‌برخوردار، بیش از ۱۶ هزار منابع کتابخانه‌ای به مرکز فرهنگی و کتابخانه‌های این مناطق اهداء کرد.

این منابع از طریق آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق، دهیاری، سازمان بسیج استادان و گروه جهادی وارثین به کتابخانه‌ها، مدارس، خیریه‌ها و مراکز فرهنگی مناطق کم‌برخوردار روستایی و عشایری استان‌های تهران، البرز، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کرمان اهداء شده است، شامل ۱۴۵۰۰ نسخه کتاب، بیش از ۲۵۰ نسخه نشریه و قریب به ۹۰۰ نسخه منبع غیرکتابی است.

براساس این گزارش بالغ بر ۶۸۵۰ منبع کتابخانه‌ای به استان خوزستان، بیش از ۴۷۵۰ منبع به استان چهارمحال و بختیاری، بیش از ۲۶۰۰ منبع به استان کرمان و نیز بیش از ۱۷۰۰ منبع به کتابخانه‌ها و مراکز فرهنگی مناطق کم‌برخوردار استان تهران و البرز اهداء شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها