شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۵
طرح «هر کلاس، یک ففسه کتاب » در خورستان اجرا می‌شود

خوزستان-معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از برگزاری طرح «هر کلاس، یک قفسه کتاب» در خوزستان با همکاری مدارس استان خبر داد.

بهرام یارزاده دهکردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، درخصوص اجرایی شدن طرح «هر کلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس خوزستان اظهارکرد: پیروی تفاهم‌نامه مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سازمان امور اجتماعی وزارت کشور در سال ۱۴۰۲ و در راستای اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق کم برخوردار طرح «هر کلاس، یک قفسه کتاب» با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان در مدارس منتخب استان اجرا می‌شود.

دهکردی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم کانون پرورش فکری در استان خوزستان توجه به امر کتاب و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان است، تصریح کرد: در گام اول اجرای این طرح قرار است ۱۱ کلاس درس دو مدرسه منتخب، در کوی علوی اهواز را در روزهای ۹ و ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور نمایندگان استانداری و آموزش و پرورش استان خوزستان، به قفسه‌های کتاب اختصاص دهبم.

وی ادامه داد: در هر قفسه ۸۰ جلد کتاب‌های متنوع، تازه منتشر شده و بازی و سرگرمی قرار می‌دهیم.

یارزاده دهکردی یادآور شد: این طرح در راستای اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و تأکید رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش بر تجهیز کتابخانه مدارس صورت می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها