شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۰
بهترین خاطرات زنجانی‌ها از سفر به مشهد مقدس کتاب می‌شود

زنجان- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: همزمان با دهه کرامت مسابقه خاطره نویسی و کتابخوانی در استان زنجان برگزار و بهترین خاطرات تبدیل به کتاب می‌شود.

حجت‌الاسلام علی ناصر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی و برگزاری جشن‌های مردمی و ایجاد فضای شاد و مفرح در جامعه است.

وی با اشاره به اهمیت بهره‌گیری حداکثری از همه ظرفیت‌های موجود استان به منظور گسترش مفاهیم اسلامی تصریح کرد: بهره‌مندی از ظرفیت مساجد، بقاع متبرکه، مراکز فرهنگی و هنری، هیئات مذهبی و حوزه‌های علمیه در دهه کرامت دوچندان شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اهم برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه کرامت، گفت: برگزاری جشن در شهرها، محلات و روستاها، راه‌اندازی کاروان‌های شادی و پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) از بلندگوهای مساجد، ادارات و پارک‌ها از برنامه‌های این ستاد در استان زنجان است.

ناصر ادامه داد: برگزاری مراسم روز دختر و تجمع دانش‌آموزان، مسابقات کتابخوانی و اجرای طرح تلاوت در شب هم از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در استان زنجان خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: علاوه بر این مسابقه خاطره نویسی در قالب بهترین خاطره از سفر به مشهد مقدس نیز در استان برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد و در نهایت این خاطرات تبدیل به کتاب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بنا داریم در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت از ظرفیت نخبگان و روحانیون استفاده کنیم، اضافه کرد: یکی از اقداماتی که قرار است به عنوان خروجی برنامه‌های دهه کرامت در استان مورد توجه قرار گیرد، بحث توجه به اصل ولایت‌مداری و نیز ترویج ازدواج آسان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط