یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
آخرین روزِ نجات دنیا است!

کتاب «نقطه‌ی صفر» آخرین جلد از مجموعه «هفت نشانه» نوشته مایکل آدامز با ترجمه ساره ارض‌پیما از سوی انتشارات طوطی (واحد کودک و نوجوان انتشارات فاطمی) منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ «نقطه‌ی صفر» هفتمین و آخرین جلد از مجموعه «هفت نشانه» است. این مجموعه نوشته مایکل آدامز است و با ترجمه ساره ارض‌پیما و عطیه الحسینی به کوشش انتشارات طوطی (واحد کودک و نوجوان انتشارات فاطمی) وارد بازار نشر شده است.

یک قهرمان در سونامی گم شده است. یک نشانه به نبردی مرگبار اشاره دارد و یک روز دیگر همه‌چیز پایان می‌یابد. همه فکر می‌کنند برنده‌های جایزه شهامت در ایجاد سونامی سیدنی دست داشته‌اند. آن‌ها بعد از فرار از دست مأموران امنیتی باید به مقصد نهایی‌شان -کشتی غول‌پیکر فلیکس اسکات، اینفینیتی‌هوریزِن - بروند و آخرین نشانه مرگبار را رمزگشایی کنند؛ اما اگر موفق نشوند، بازی تمام خواهد شد؛ نه فقط برای آن‌ها که برای همه دنیا!

برنده‌های جایزه‌ شهامت پس از آشکارشدن رازی در قطب جنوب، وارد نبردی رو در رو و نفس‌گیر با دشمن اصلی‌شان می‌شوند. آیا زنده می‌مانند یا خواهند مُرد؟ اگر شما هم می‌توانستید قهرمان باشید، شهامتش را داشتید؟

هفت نشانه و آخرین روز برای نجات دنیا…

بخشی از متن کتاب:

«یاسمین زمزمه کرد: «اونجاست…» و به سایه‌ی مردی که در تاریکی دور می‌شد، اشاره کرد.

«بریم دنبالش!» اندی این را گفت و دوید.

برنده‌های جایزه‌ی شهامت که به خاطر تعقیب مرد کلاه‌پوش آدرِنالین خونشان بالا رفته بود، احتیاط را کنار گذاشتند و دنبال اندی دویدند. کف فلزی راهرو زیر قدم‌های سنگینشان صدا می‌داد. سایه‌ای که دنبالش بودند جلوتر سر یک پیچ تعادلش را از دست داد، سُر خورد و وقتی محکم به دیوار فولادی کوبیده شد، فریادش به آسمان رفت. اما یک لحظه بعد دوباره بلند شد و لنگان‌لنگان غیبش زد.».

انتشارات طوطی (واحد کودک و نوجوان انتشارات فاطمی) جلد هفتم مجموعه «هفت نشانه» نوشته مایکل آدامز با ترجمه ساره ارض‌پیما را در ۲۳۲ صفحه، شمارگان هزار نسخه و به بهای ۱۶۰ هزار تومان منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط