پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «حریم ریحانه» در آذربایجان‌غربی معرفی شدند

آذربایجان‌غربی _ مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی گفت: پس از اتمام زمان مسابقه و فرآیند داوری و قرعه کشی، اسامی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «حریم ریحانه» اعلام شدند.

خدیجه معصومی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام مادر و زن، برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «حریم ریحانه» پس از اتمام زمان مسابقه و فرآیند داوری و قرعه کشی، معرفی شدند.

وی افزود: این مسابقه به‌مناسبت روز حجاب و عفاف، به همت اداره کل و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با محوریت کتاب «حریم ریحانه: اولین و تنها دایره المعارف پوشش و عفاف کشور» از انتشارات تلاوت آرامش برگزار شد.

معصومی گفت: این مسابقه از ۲۱ تیر تا ۲۱ مردادماه در آذربایجان‌غربی برگزار شد و به برگزیدگان جوایز نقدی اعطا می‌شود.

وی گفت: سجاد مازندرانی، ذبیح اله طهماسبی نوا از شهرستان ارومیه، خدیجه عرفی نیا، خدیجه منصوری و معصومه جلیل‌زاده از خوی، سیما حسین‌نژاد از ماکو، آیسان نقودی از تکاب، ام کلثوم کریمی و کژال علیزاده از مهاباد و سولماز علیزاده از شهرستان شوط برگزیدگان این مسابقه است.

معصومی هدف این مسابقه را گسترش فرهنگ کتابخوانی، جهاد تبیین و بالا بردن دانسته‌های دینی اقشار جامعه به خصوص بانوان و دختران عنوان کرد.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی ادامه داد: خود مسابقات کتابخوانی که در آن‌ها یک کتاب برای مطالعه معرفی می‌شود نیز یک محرک و مشوق برای سوق دادن مردم به سمت مطالعه است.

وی گفت: محور همه برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی استان و رسالت این نهاد، توسعه و گسترش فرهنگ کتابخوانی است که یکی از عوامل موثر در این راستا معرفی کتاب مناسب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها