دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
اجرای طرح کتابخوانی «طراوت مسجد» در یزد

یزد- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد با اشاره به طرح‌های کتابخوانی با محوریت مساجد گفت: طرح کتابخوانی «طراوت مسجد» ویژه کانون‌های مساجد با بیش از ۶۰ عنوان کتاب اجرا می‌شود.

محسن رستگاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، از اجرای طرح کتابخوانی «طراوت» ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد گفت: در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی طرح گردش کتاب ویزه اعضای کانون‌های مساجد استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این طرح کانون‌های مساجد می‌توانند کاغذها و کتاب‌های کهنه خود را به ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد تحویل دهند و در ازای آن سری کتاب‌های مختلف فرهنگی و مذهبی تحویل بگیرند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد بیان کرد: بیش از ۳۵ سری شامل ۶۰ جلد کتاب مختلف به منظور اهدا به کانون‌های مساجد استان تهیه شده است که کانون‌هایی که درخواست دهنده می‌توانند این کتاب‌ها را دریافت کنند.

رستگاری ادامه داد: این کتاب‌ها به صورت گردشی در اختیار اعضای کانون‌های مساجد و بچه‌های مسجد قرار می‌گیرد که پس از مطالعه می‌توانند در اختیار دوستان خود قرار دهند.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح ترویج کتاب و کتابخوانی است و سعی داریم با تهیه کتاب‌های مختلف با محتوای فرهنگی و مذهبی و عقیدتی در راستای تربیت به سبک اسلامی گام برداریم.

وی گفت: ما در استان بیش از ۸۵۰ کانون فرهنگی هنری داریم که سعی کرده‌ایم از این ظرفیت‌ها در راستای فعال‌تر کردن مساجد استفاده کنیم.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط