یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
نمایشگاه کتاب ایثار و شهادت در رشت گشایش یافت

گیلان- نمایشگاه کتاب ایثار و شهادت با همت بنیاد شهید گیلان در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء رشت گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در رشت، مدیرکل بنیاد شهید گیلان روز یکشنبه در مراسم افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نخستین نمایشگاه ایثار و شهادت؛ ۱۸۸ عنوان کتاب با موضوع ایثار، مقاومت و شهادت درباره خاطرات رزمندگان، زندگی نامه شهدا و بخشی نیز مربوط با خاطرات فرزندان شهدا (در رده سنی کودک و نوجوان) به نمایش گذاشته شده است.

محمدرضا داوطلب افزود: از تعداد ۱۸۸ عنوان کتاب در این نمایشگاه به ترتیب فراوانی؛ ۸۷ عنوان کتاب با اهتمام بنیاد شهید، ۵۹ عنوان توسط ستاد کنگره هشت هزار شهید گیلان، ۲۹ عنوان حوزه هنری و ۱۳ عنوان کتاب هم با اهتمام شهرداری رشت انتشار و در دید عموم قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه کتاب های این نمایشگاه با تخفیف ۱۵ درصدی به عموم عرضه می شود، گفت: بر اساس تصمیمات اخذ شده؛ برخی از کتاب های مربوط به شهر داری رایگان نیز در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب ایثار و شهادت تا پنجشنبه هفته جاری (۱۴ دیماه) برپاست، تصریح کرد: این نمایشگاه از ساعت ۹ تا ۱۹ برای بازدید علاقمندان در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا رشت دایر است.

همزمان با نمایشگاه کتاب ایثار و شهادت؛ نمایشگاه عکس «قاب افتخار» با تصاویری از حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گیلان در مجتمع فرهنگی خاتم الانبیا (ص) رشت برای بازدید عموم مردم دایر شد.

در این نمایشگاه ۵۰ قطعه عکس از حضور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گیلان و همچنین عکسهای مربوط به مراسم نخستین سالگرد شهادت سردار دلها در این استان به نمایش گذاشته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها