پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
«بهتر از مجنون» در زنجان نقد می‌شود

زنجان- به میزبانی حوزه هنری استان زنجان؛ کتاب «بهتر از مجنون» نقد می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان؛ با مشارکت دبیرخانه کنگره ملی شهدای زنجان و حوزه هنری جلسه نقد و بررسی کتاب «بهتر از مجنون» برگزار می‌شود.

این جلسه ساعت ۱۰ صبح؛ روز چهارم دی ماه به میزبانی حوزه هنری زنجان با حضور علاقه‌مندان به نویسندگی و با حضور نویسنده اثر برگزار خواهد شد.

مجموعه ۶ جلدی ماه رخ که یکی از بخش‌های آن «بهتر از مجنون» است به روایت زندگی عاشقانه همسران شهدا پرداخته است؛ روایتی متفاوت از زندگی عاشقانه که در محور سبک زندگی و خانواده است.

این مجموعه با توجه به نیازهای امروز جوانان الگوهای واقعی برای زندگی مدرن امروزی معرفی می کند که روایت گر آن همسران شهدا هستند.

هفته پژوهش در کانون پرورش فکری زنجان

ویژه برنامه هفته پژوهش با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز قیدار و با حضور دانش آموزان آموزشگاه دخترانه ۱۵ خرداد شهر قیدار برگزار شد.

همچنین با توجه به تقارن هفته پژوهش و تقارن آن با روزهای آخر فصل پاییز و شب یلدا، کارگاهی با عنوان نمادهای یلدایی با اعضا و دانش آموزان در سالن مطالعه نیز دایر شد.

از دیگر برنامه‌های اجرایی کانون به مناسبت هفته پژوهش مشاهده تلسکوپ و آشنا شدن با انواع لنزهای آن از دیگر فعالیت‌های انجام‌شده در طول هفته پژوهش بود که اعضا در این کارگاه یاد گرفتند که چگونه ماه و لکه‌های خورشید را از طریق تلسکوپ مشاهده کنند.

همچنین با توجه به در پیش بودن شب یلدا؛ کارگاه قصه‌گویی با موضوع یلدا و آیین‌های سنتی ایرانیان در این شب برگزار شد و علاوه بر قصه‌گویی از مربیان؛ اعضای کانون قصه‌گویی در زمینه شب یلدا را آموزش دیدند.

جلسه هماهنگی طرح قرارگاه شهید آوینی برگزار شد

قرارگاه جنگ نرم شهید آوینی زنجان با هدف ترویج و تقویت فرهنگ اسلامی و ایرانی در جامعه، فراخوان ایده و طرح با موضوعات فرهنگی، هنری، رسانه ای و قرآنی تشکیل شده است.

طراحی و برنامه ریزی با خرد جمعی، به کارگیری و مشارکت دستگاه‌ها و نهادها، تمامی عناصر، جریان‌ها و هسته‌های فرهنگی، هنری فعال و چهره های تاثیرگذار استانی از دیگر مسائل مورد توجه در این قرارگاه است.

از دیگر اولویت‌های این قرارگاه رویکرد طرح و برنامه انجمن‌ها به حفظ و تقویت شبکه در راستای الگوسازی یا معرفی الگوهای شاخص، حمایت از مجموعه فعالان، حمایت از تولید و انتشار و همچنین رویش و ایجاد ظرفیت برای آموزش و کادر سازی و حمایت از آثار کار اولی‌ها است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط