سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷
اعضای کانون پرورش فکری قیدار کتاب هدیه گرفتند

زنجان- همزمان با هفته کتاب؛ اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قیدار کتاب هدیه گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، جشن خوانش کتاب با شعار «آینده خواندنی است» در کتابخانه شهر قیدار برگزار شد.

در این برنامه که ۳۰ کودک با پدران خود شرکت کرده بودند در فضای کتابخانه مرکز قیدار به فعالیت قصه‌گویی و کتابخوانی و مسابقه و سفال پرداختند؛ همچنین اولیای حاضر در این برنامه داستان‌هایی کودکانه برای افراد حاضر قرائت کردند.

این برنامه در راستای چشم انداز کانون پرورش فکری که خانواده محوری است، اجرایی شد؛ طبق برنامه جدید کانون از این پس خانواده‌ها در فعالیت‌های دینی، فرهنگی، هنری و ادبی حضور یافته و از آموزش‌های لازم در حوزه‌ی کودک و نوجوان بهره‌مند شوند.

کارگاه «پدر و کودک» در کانون پرورش فکری برگزار شد

این کارگاه با محوریت کتابخوانی و قصه‌گویی با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و تبیین نقش و جایگاه کتاب در تعلیم و تربیت دانش آموزان، ایجاد شور و شوق در جامعه به ویژه برای کودکان و نوجوانان، بهبود مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی کودکان، مهارت‌های خودیاری و استقلال، مهارت‌های کلامی، حرکتی و شناختی، افزایش دقت و تمرکز، خودآگاهی، شناخت احساسات و افزایش خلاقیت برگزار شد.

نشست تخصصی انجمن سپیدار با محوریت داستان برگزار شد

نشست تخصصی انجمن سپیدار با محوریت داستان و با حضور جمعی از اعضای قدیمی در معیت اعضای جدید انجمن در مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری زنجان برگزار شد.

در این نشست که با حضور جمعی از مربیان ادبی و اعضای انجمن نویسندگان نوجوان برگزار شد، تعدادی از اعضا ضمن قرائت جدیدترین آثار خود از شنیدن آثار اعضای قدیمی نیز بهره بردند.

برگزاری جشن قبولی دانشجو نویسندگان جوان از برنامه‌های جنبی این نشست بود که با هدف ایجاد انگیزیش در اعضای جدید و همینطور فراهم آوردن فضای صمیمانه با هدف هم‌افزایی بین اعضای فعال انجمن و اعضای سابق برگزار شد.

نمایش عروسکی «موشسلطان» برای اعضای کانون پرورش فکری اجرا شد

به همت مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون پرورش فکری نمایش عروسکی «موشسلطان» در روزهای هفته کتاب و کتابخوانی بر روی صحنه است که با استقبال کودکان و نوجوانان و همشهریان قرار گرفت.

این نمایش به نویسندگی زهیر فروتن در هفته کتاب و کتابخوانی سال ۱۴۰۲ در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری استان زنجان در روی صحنه است و امروز روز اخر اجرای آن است.

اهدای کتاب به اعضای کانون پرورش فکری زرین آبان به مناسبت هفته کتاب

در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی؛ برنامه اهدای کتاب به اعضای کانون پرورش فکری زرین آباد توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انجام شد.

از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت هفته کتاب بازدید اعضای مرکز به همراه مربی از کتابخانه عمومی شهر و شرکت در نشست قصه‌گویی، دعوت از مدارس‌، سفال سازی با موضوع شخصیت‌های کتاب، نقاشی با موضوع کتاب و کتابخوانی و تقدیر از برگزیدگان بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط