سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
خانه «اسم» نو می‌‎شود/ افتتاح شعبه جدید بانک در راسته کتاب

مدیر کتابفروشی اسم با انتشار پیام در فضای مجازی از توقف فعالیت شعبه وصال این کتابفروشی و افتتاح شعبه جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مدیر فروشگاه کتاب اسم با انتشار پیام در فضای مجازی از انتقال فروشگاه اسم افتتاح آن در دی ماه خبر داد.

سعید مکرمی نوشته است:

«دوستان گرامی و همراهان عزیز کتابفروشی اسم درست ۱۸ ماه پیش بود که کتابفروشی نشر اسم در آستانه تعطیلی کامل قرار گرفت. ما آن روز همۀ راه‌های پیش‌رو را بسته می‌دیدیم و گزینه‌ای جز تعطیلی کامل نداشتیم. همین شد که شفاف و روشن وضعیت سخت خود را با شما در میان گذاشتیم و وای از محبت‌ها و لطف‌های شما…همین که شرح ماجرا را گفتیم، عده زیادی از شما به یاری آمدید؛ طومار امضا کردید، مصاحبه کردید، پست و یادداشت نوشتید و ما را تنها نگذاشتید. من و همه خانوادۀ اسم مرهون لطف و حمایت شما هستیم.

این موج فراگیر سبب شد تا حساسیت مالکان جدید فروشگاه، مدیرعامل محترم بانک تجارت و همچنین مدیرعامل شرکت زیرساخت فناوری تجارت ایرانیان، نسبت به حفظ کتابفروشی جلب شده و با همراهی و به تعویق انداختن زمان تخلیه، ما را در یافتن مکان مناسب برای استقرار فروشگاه اسم یاری کنند.

از ایشان صمیمانه و برادرانه تشکر می‌کنیم.

حالا داریم به روزهای پایان این خاطره نزدیک می‌شویم. ولی با حضور و حمایت شما خاطره یک کار فرهنگی را می‌شود دوباره احیا کرد. ما فروشگاه دیگری را کمی آن سوتر، زیر پل کالج اجاره کرده‌ایم و تا دی‌ماه ان‌شالله پاتوق جدیدی برایتان خواهیم ساخت. این روزها در تلاشیم استانداردهای خودمان را در ارائۀ خدمت به شما حفظ کنیم و با رعایت چارچوب‌های یک کتابفروشی تازه، «کتاب اسم» را مجدد برای‌تان روبه‌راه کنیم. آب و جاروی مغازه که تمام شد، دوست داریم شما روشن‌کنندۀ چراغ کتابفروشی اسم باشید.

ما با شما، راسته کتابفروش‌های انقلاب را تا پل کالج می‌کشانیم.

«اسم» تعطیل شد/توقف فعالیت کتابفروشی و افتتاح شعبه جدید بانک!

به گزارش ایبنا؛ فروشگاه کتاب اسم با مساحت ۴۰۰ متر مربع تابستان سال ۱۳۹۸ در خیابان انقلاب نرسیده به چهار راه وصال پلاک ۲۶/۱۱ افتتاح شد.

فروشگاه اسم، ازجمله فروشگاه‌های مدرن در راسته کتاب تهران شناخته می‌شود. این کتابفروشی سال ۱۴۰۰ نیز در معرض تعطیلی قرار گرفته بود. تابستان دو سال پیش اعلام شد، این فروشگاه با تغییر کاربری، قرار است به شعبه بانک تجارت تبدیل شود. آدرس جدید این کتابفروشی تهران خیابان انقلاب زیر پل کالج پلاک ۸۹۲ است و از دی ماه سال جاری با برگزاری مراسمی افتتاح می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها