چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
توقعات اصحاب فرهنگ و هنر در برنامه هفتم توسعه منعکس شده است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: بخش عمده توقعات اصحاب فرهنگ و هنر در برنامه هفتم توسعه منعکس شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارشنبه (۲۲ آذرماه) درحاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران حاضر و به پرسش آن‌ها پاسخ داد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشار به تقدیر رئیس جمهور از تقویت نشاط فرهنگی در کشور گفت: بخش عمده توقعات اصحاب فرهنگ و هنر در برنامه هفتم توسعه منعکس شده است؛ همچنین نظام مالیاتی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ به اصلاح نیاز داشت؛ بنابراین اصلاح برخی مواد با رایزنی با وزیر امور اقتصادی و دارایی در حال پیگیری است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام خبر برگزاری آیین تشیع و تدفین پیکر یک شهید گمنام در میدان بهارستان و این وزارتخانه گفت: در آخرین روزهای پاییز، پیکر یک شهید گمنام در میدان بهارستان تشییع و در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاک سپرده خواهد شد. از همه همکاران و خبرنگاران برای حضور در این آیین دعوت می‌کنم.

وی با اشاره به عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تحقق شعار بازگشت به مسجد ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تحقق شعار «بازگشت به مسجد» گام عملی برداشته و ۱۳۰۰ کانون فرهنگی هنری بانوان تشکیل داده است. بانوان عفیف و پیشتاز ایرانی که به برکت انقلاب اسلامی، در جایگاه‌های مهم کشور حضور دارند، با حضور در مساجد و اداره کانون‌ها به فضای تعاملی بیشتری منجر خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط