شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
پویش «کتابخوانان آینده» در کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی اجرا شد

آذربایجان‌غربی - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی گفت: در راستای حمایت از طرح جوانی جمعیت، پویش «کتابخوانان آینده» در کتابخانه‌های عمومی استان اجرا شد.

خدیجه معصومی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، گفت: در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، پویش «کتابخوانان آینده» با مشارکت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در کتابخانه‌های عمومی ۱۵ شهرستان در آذربایجان‌غربی اجرا شد.

وی افزود: این طرح ویژه اعضای کتابخانه‌های عمومی دارای فرزند سوم و بالاتر بوده و خانواده‌های مشمول طرح، ضمن حضور در کتابخانه، بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه و عضویت خانوادگی رایگان، با اهدای بسته فرهنگی و هدیه نقدی تقدیر شدند.

پویش «کتابخوانان آینده» در کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی اجرا شد

این مسئول ادامه داد: این پویش در راستای حمایت از طرح خانواده و جوانی جمعیت بوده است.

وی گفت: آشنایی خانواده‌ها با کتابخانه و کارکردها و خدمات آن، گنجاندن کتاب در سبد کالای خانواده و آشنا کردن فرزندان با کتابخوانی از سنین کودکی و علاقه مندن کردن آنها به کتابخانه و در نهایت پرورش نسل کتابخوان از اهداف اصلی این طرح بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها