سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱
هدیه رهبر انقلاب به بانوی نویسنده تبریزی

رهبر انقلاب در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب تهران، تسبیح خود را به خانم معصومه سپهری نویسنده دفاع مقدس هدیه دادند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از تبریز، کتاب جدید معصومه سپهری، نویسنده کتاب‌های «نورالدین پسر ایران» و «لشکر خوبان» با عنوان «مرد ابدی» در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده است.

رهبر معظم انقلاب در سال‌های گذشته با نگارش تقریظ، آثار این بانوی نویسنده تبریزی را تحسین کرده بودند.

در جریان بازدید رهبر معظم انقلاب از غرفه انتشارات شهید کاظمی در نمایشگاه کتاب تهران، معصومه سپهری ضمن معرفی کتاب اخیر خود توضیحاتی درباره روند نگارش و انتشار کتاب خدمت رهبر انقلاب ارائه کرد.

سپهری در این زمینه می‌گوید: پس از حضور رهبر انقلاب در غرفه انتشارات شهید کاظمی و صحبت‌هایی که با ناشر محترم داشتند، به‌سمت ما تشریف آوردند. آقای مختارپور بنده را معرفی کرد و آثار قبلی من «لشکر خوبان» و «نورالدین پسر ایران» را یادآوری کرد که حضرت آقا به‌خوبی این دو کتاب را می‌شناختند. پس از آن آقای خلیلی مدیر انتشارات که جلد دوم کتاب «مرد ابدی» را در دست داشت، کتاب را نشان داد، رهبری فرمودند؛ “همین یک جلد است؟ ”، آقای خلیلی به من اشاره کردند که خودم توضیح بدهم. من عرض کردم، این کتاب یک مجموعه ۳ جلدی است که نزدیک به ۱۲ سال کار پژوهش و نگارش آن جریان داشته است و با ۱۸۰ نفر گفت‌وگو کردیم. آقا با تامل فرمودند، تحقیقات را خودتان انجام دادید؟ گفتم بله اکثرش را خودم انجام داده‌ام.

این نویسنده تبریزی در خصوص هدیه خود به رهبری و هدیه ایشان گفت: امروز، زمانی که احساس کردم رهبری قصد دارند تشریف ببرند و بازدیدشان از غرفه رو به اتمام است، عرض کردم، آقا! گره‌های کار حاج حسن با صلوات حضرت زهرا سلام الله علیها گشوده می‌شد و من در ماه گذشته با این تسبیح مدام این صلوات را به نیابت از شهید می‌خواندم. اجازه می‌دهید این تسبیح را به شما هدیه کنم. آقا بله گفتند و دست چپ خود را گشودند. من آن “تسبیح ساده خوشبخت” را که از قم آمد و با چاپ کتاب در شهر مقدس قم و در شب میلاد حضرت معصومه (س) خیلی برایم عزیزتر شد، در دست آقا قرار دادم. آقا بلافاصله بعد از اینکه تسبیح را در جیب لباسشان گذاشتند، لطفشان را بر بنده تمام کردند و فرمودند: «بیایید من هم تسبیح خودم را به شما بدهم‌». امروز، لطف آقا، نعمت انس با «مرد ابدی» را بر من حقیر، تمام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط