جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
اسامی بانوان راه‌یافته به فینال رقابت‌های مسابقات سراسری قرآن کریم در بجنورد اعلام شد

خراسان شمالی- هیئت داوران چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان خراسان شمالی اسامی بانوان راه یافته به فینال رقابت‌های بخش حفظ‌ کل و قرائت اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بجنورد، در بخش حفظ کل خانم‌ها «دلیری» از قم، «محبی» از اصفهان، «ابراهیمی» از فارس، «نظری» از مازندران، «عباسیذ» و «انصاری» از تهران به مرحله نهایی این دوره از مسابقات پس از ۴ روز رقابت راه پیدا کردند.

در بخش قرائت تحقیق نیز «ناصح» از گیلان، «کرمی پارسا» از قم «حسین پور» و «صادقی» هر دو از تهران و «آل بوغبیش» از خوزستان نیز به جمع فینالیست‌های راه یافته به این مرحله از مسابقات معرفی شدند.

تا ساعاتی دیگر رقابت ۱۱ فینالیست بانو در دو رشته مهم و رقابتی شامل قرائت تحقیق و حفظ کل آغاز می‌شود که در این میان ۶ نفر در رشته حفظ کل و ۵ نفر در رشته قرائت از ساعت ۲۱ در برابر داوران تلاوت و با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش ایینا، چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از نهم ماه جاری در شهر بجنورد و در ۲ بخش نغمات دینی و آوایی با رقابت ۳۵۶ شرکت کننده آغاز شده است، امروز عصر همزمان با آخرین روز مسابقات، با رقابت فینالیست ها به پایان می رسد و برترین‌های این رقابت فردا معرفی خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط