دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
رقابت راه یافتگان بخش آوایی مسابقات سراسری قرآن آغاز شد

خراسان شمالی- همزمان با چهارمین روز از چهل‌وششمین مسابقات سراسری قرآن کریم در خراسان شمالی، رقابت راه یافتگان به بخش آوایی برادران و خواهران در بجنورد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بجنورد، همزمان با بخش دوم رقابت‌ها در بخش آوایی شامل حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، قرائت تحقیق و قرائت تحلیل راه یافتگان به این رویداد ملی رقابت خود را از امروز عصر آغاز خواهند کرد.

در بخش برادران و در رشته ترتیل، چهار شرکت کننده از استان‌های تهران، قزوین و خوزستان و چهار شرکت کننده نیز در حفظ ۲۰ جزء از استان‌های بوشهر، تهران، اردبیل و آذربایجان شرقی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در رشته قرائت نیز ۶ راه یافته به این بخش از استان‌های خوزستان، اصفهان، گیلان، خراسان رضوی، بوشهر و قم و در رشته حفظ کل نیز ۶ شرکت کننده از استان‌های مرکزی، مازندران، آذربایجان شرقی، قزوین و یزد اجرا خواهند داشت.

در نخستین روز از رقابت شرکت کنندگان خواهر در بخش آوایی نیز در رشته های ترتیل و حفظ ۲۰ جزء نیز هشت راه یافته از استان‌های تهران، خراسان شمالی، سمنان، کرمانشاه، فارس، مرکزی، قم، اصفهان و یزد و در رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ کل از استان‌های اصفهان، خوزستان، لرستان، آذربایجان شرقی، هرمزگان، خراسان شمالی و تهران با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از نهم ماه جاری در شهر بجنورد آغاز شده است، روز گذشته با معرفی برترین های بخش نغمات دینی در محل سالن اجتماعات مجتمع اقامتی داریوش به کار خود پایان داد و راه یافتگان به بخش آوایی از امروز رقابت خود را آغاز و این دوره از مسابقات هجدهم ماه جاری نیز با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان خواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها