پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
پویش کتابخوانی در دامغان اجرا می شود

سمنان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری پویش «پاتوق یار مهربان» با موضوع کتابخوانی در پارک ملت دامغان خبر داد.

فرشید فلاح لاله زاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) دردامغان، با بیان اینکه پویش پاتوق یار مهربان ویژه ترویج فرهنگ مطالعه در شهرستان دامغان خبر داد و تاکید کرد: پارک ملت دامغان میزبان این پویش خواهد بود.

وی با بیان اینکه پاتوق یار مهربان به همت اداره ارشاد اسلامی دامغان و با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان و کارگروه ترویج فرهنگ مطالعه و مسئولیت پذیری دامغان انجام می شود، افزود: دعوت از مردم دامغان و علاقمندان به کتابخوانی و به ترویج فرهنگ مطالعه در زمره اهداف این طرح است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه این برنامه به صورت کافه کتاب در حال حاضر روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ در پارک ملت برگزار خواهد شد، گفت: علاقمندان به کتابخوانی می توانند در این پویش کتابخوانی حضور یابند.

فلاح با بیان اینکه با هماهنگی انجام شده به تعداد روزهای برگزاری پاتوق یار مهربان در طول ایام هفته افزوده نیز خواهد شد، ابراز کرد: در تلاش هستیم که بتوانیم با برگزاری چنین رویدادهایی، فرهنگ مطالعه را در شهرستان های استان سمنان ترویج دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها