دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
۳ کتاب در سمنان رونمایی شد

سمنان - مراسم رونمایی از سه اثر نسترن قدرتی نویسنده سمنانی با حضور استاندار سمنان و مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، سه اثر از نسترن قدرتی نویسنده سمنانی در حاشیه آخرین نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با حضور استاندار سمنان و مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان رونمایی شد.

در این مراسم که به میزبانی استانداری سمنان برگزار شد، جوانه‌های امید، آواز ستاره‌ها و همچنین سایه روشن، از آثار نسترن قدرتی شاعر و نویسنده سمنانی، رونمایی شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگار ایبنا، ضمن اشاره به اینکه این دست مراسم رونمایی در قالب برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود، گفت: امسال رویه ما این است که برگزاری رویدادهای مرتبط به کتاب تنها در هفت روز مرتبط با ایام هفته کتابخوانی نباشد.

محمد طاهریان با بیان اینکه سال گذشته برنامه‌های هفته کتابخوانی بیش از دو هفته و امسال نزدیک به سه هفته ادامه پیدا کرده است، افزود: در سراسر استان شاهد برگزاری رویدادهای مختلفی از جمله معرفی کتاب، نمایشگاه‌ها، مسابقات و رویدادهای فرهنگی، رونمایی از کتاب و… بودیم که با استقبال خوب مردم هم روبرو شد.

وی با بیان اینکه طرح «اهدای کتاب، اهدای دانایی» در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان سمنان از جمله طرح های خوب ابتکاری برای ترویج مطالعه بود، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای اینکه دیگر شهروندان نیز از نعمت کتاب برخوردار شوند، کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان با بیان اینکه این اقدام به نوعی سنت حسنه وقف کتاب است که در آن مردم هم سهیم می شوند، گفت: تلاش داریم با این کار مردم را به هدیه دادن کتاب هم ترغیب کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها