یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
ثبت ۱۵۰ هزار سند در حوزه کتاب و خاطرات شهدای زنجانی

زنجان- فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ۱۵۰ هزار سند از آثار مربوط به شهدا و ایثارگران در سامانه اسناد دفاع مقدس ثبت و ضبط شده است.

سردار جهانبخش کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: همزمان با هفته مبارک بسیج برنامه‎‌های متعددی در حوزه فرهنگی اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج استان زنجان با بیان اینکه علاوه بر این برنامه‌ها در مناطق کمتر برخوردار و محروم نیز فعالیت‌های عمرانی اجرا خواهد شد، افزود: علاوه بر این با حضور گروه‌های جهادی فعال در حوزه فرهنگی بحث توزیع کتاب و همچنین توزیع و برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن کریم در مناطق محروم انجام می‌شود.

سردار کرمی همچنین از برگزاری شب شعر و عصر خاطره، تجلیل و سرکشی از خانواده معظم شهدا، رزمندگان و پیشکسوتان بسیجی، نمایش اقتدار بسیج، مسابقه بزرگ فرمانده و آئین گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا در این ایام خبر داد و گفت: نشر عکس نوشته و استوری موشن در فضای مجازی توسط حوزه‌ها و پایگاه‌ها، اعزام گروه پزشکی به مناطق طرح کرامت از سوی بسیج جامعه پزشکی به روستاها، برگزاری جشنواره مسابقات ورزشی بسیجیان از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام است.

وی در ادامه به فعالیت‌های فرهنگی سپاه استان از آغاز سال جاری خبر داد و افزود: تدوین ۲۵۰ فیلم مستند و تالیف ۱۵ جلد کتاب در حوزه ایثار و شهادت از دیگر اقدامات انجام شده توسط سپاه در حوزه ایثار و شهادت است و در همین راستا ۱۵۰ هزار سند از آثار مربوط به شهدا و ایثارگران در سامانه اسناد دفاع مقدس ثبت و ضبط شده است که شامل کتاب، وصیت نامه، خاطرات و … است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: تولید و بازپخش محتوای مناسب در فضلی مجازی ۲۰ هزار محتوا و برگزاری برنامه های مناسبتی برای خانواده ایثارگران و شهدا نیز از دیگر فعالیت‌هایی است که در سال جاری در استان انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط