جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
چهارمین اجتماع بزرگ قرآنی زنجان برگزار شد

زنجان- چهارمین اجتماع بزرگ قرآنی با حضور جمعی از مسئولان، اساتید، قاریان و حافظان قرآن کریم به میزبانی دارالقرآن کریم زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، طی هفته گذشته برنامه‌های فرهنگی و هنری متعددی در شهرستان‌های استان زنجان برگزار شد که از مهمترین آنها برگزاری اجتماع بزرگ قرآنی و تجلیل از برگزیدگان جایزه هنری و ادبی فیروزه بود.

جایزه فیروزه که با سه رویکرد ایده‌های استارت‌آپی، کسب و کارهای نوپا و کسب و کارهای تجاری‌شده و فعال در ۲ مرحله استانی و ملی برگزار شد؛ پس از بررسی اولیه آثار توسط داوران، از بین ۳۶۷ اثر منتخب در محله نیمه نهایی ۴۶ اثر ازآثار ۸ هنرمند زنجانی برگزیدگان خود را شناخت و در نهایت با حضور مسئولان نفرات برگزیده این جشنواره معرفی شدند.

در همین راستا نفرات برگزیده هشتمین دوره «جایزه فیروزه» با محوریت حمایت از کالاها و محصولات فرهنگی با الگوی ایرانی و اسلامی ویژه شرکت کنندگان زنجانی تجلیل شدند.

تجلیل از برگزیدگان دومین سوگواره کودک و نوجوانان حسینی در زنجان

مراسم دومین میثاق (سوگواره) کودکان و نوجوانان حسینی زنجان با حضور جمع کثیری از ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت و مسئولین استان و همزمان با چهارمین اجتماع بزرگ قرآنی به مناسبت هفته مبارک بسیج در دارالقرآن کریم زنجان برگزار شد.

در این مراسم از نفرات برگزیده این سوگواره که در بخش‌های شعر، داستان، عکاسب، کلیپ و فیلم حائز مقام شده بودند با حضور مسئولان تقدیر شد.

چهارمین اجتماع بزرگ قرآنی زنجان برگزار شد

همزمان با آغاز هفته بسیج؛ چهارمین اجتماع قرآنی در دارالقرآن کریم استان زنجان و با حضور جمعی از فرماندهان سپاه استان، قاریان و اساتید قرآنی و حافظان قرآن کریم برگزار شد.

در این مراسم استاد مهدی غلام نژاد قاری ممتاز بین المللی و قاریان نوجوان و جوان به تلاوت قرآن کریم پرداخته و گروه تواشیح حبل المتین زنجان نیز به اجرای برنامه پرداختند.

تقدیر از شاعر کتاب «دردانه بحری» در ابهر و کتابفروش پیشکسوت ابهری

مسئولان فرهنگی ابهر با حضور در منزل اسماعیل آقامحمدی؛ شاعر و فرهنگی پیشکسوت و مؤلف کتاب شعر «دردانه بحری»؛ با وی دیدار و از تلاش های این شاعر پیشکسوت در طول دوران فعالیتش قدردانی کرد.

این شاعر پیشکسوت پس از ۳۰ سال خدمت خود در آموزش و پرورش در سمت کارمندی و آموزگاری و حضور در انجمن های مختلف ادبی؛ در دوران بازنشتگی کتاب شعر «دردانه بحری» را سروده است.

در همین راستا از منوچهر امام قدیمی‌ترین کتابفروش ابهری که به مدت ۳۰ سال در این عرصه فعالیت داشت؛ با اهدای لوحی تقدیر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط