سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
۱۷۰ اثر به دومین میثاق‌نامه کودکان و نوجوانان حسینی ارسال شد

زنجان- رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: با پایان مهلت ارسال آثار؛ ۱۷۰ اثر به دومین میثاق‌نامه کودکان و نوجوانان حسینی ارسال شد.

محسن ربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی و آشنایی کودکان با پیام عاشورا و قیام حسینی دومین سوگواره «میثاق کودکان و نوجوانان حسینی» زنجان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این سوگواره در دو بخش ادبی و هنری برگزار شد، اضافه کرد: محورهای این جشنواره شامل دلنوشته، عکاسی، نقاشی، مداحی، تولید کلیپ و بخش ویژه عفاف و حجاب بود.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه ۱۷۰ اثر در قالب این سوگواره به دبیرخانه ارسال شده است، افزود: در حال حاضر این رویداد فرهنگی و هنری در مرحله داوری آثار است و اختتامیه آن هم روز یکم آذرماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۵ اثر منتخب ارسالی به جشنواره به عنوان برگزیده انتخاب خواهند شد، اضافه کرد: خوشبختانه سطح کیفی آثار بسیار بالا بوده و برای داوران رضایت بخش بوده است.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه رویداد مهم قرآنی دیگر هم برگزاری چهارمین اجتماع بزرگ قرآنی است، اضافه کرد: این برنامه هم آذرماه امسال با حضور قاریان بین المللی و استانی و با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط