چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵
مجموعه شعر «دل سروده‌های من» رونمایی شد

همدان - مجموعه شعر «دل سروده‌های من» اثر صفی‌الله قیاسوند در ملایر رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ملایر، چهارشنبه شب کتاب «دل سروده‌های من» نوشته صفی‌الله قیاسوند رونمایی شد.

سید مهدی آخشیک رئیس کتابخانه‌های عمومی ملایر در حاشیه مراسم اظهار کرد: «دل سروده‌های من» اثر صفی‌الله قیاسوند از شعرای انجمن ادبی معراج با همکاری انجمن ادبی معراج، کانون بازنشستگان آموزش و پرورش و کانون خدمت رضوی شهرستان با حضور نویسنده اثر رونمایی شد.

طاهرنیا دبیر انجمن ادبی معراج و مدیر مسئول نشریه فرهنگ ملایر نیز از رشد قلم نویسندگان در انجمن‌های ادبی ابراز خرسندی کرد و افزود: پختگی کلام و رشد و پیشرفت وزنی و عروضی در اشعار شاعران از بدو ورود و طی سال‌ها شرکت در جلسات انجمن پرونده پر افتخاری را در انجمن‌های ادبی رقم زده است.

شاعر «دل سروده‌های من» نیز این اثر را حاصل ذوق و قریحه شخصی و نتیجه سال‌ها گردآوری و انتقال احساس در موارد مختلف و موقعیت‌های گوناگون دانست و افزود: این مجموعه در پنج فصل خاطرات طنز، اشعار مذهبی، اشعار اجتماعی، اشعار طنز و دوبیتی تنظیم و منتشر شده است.

صفی‌الله قیاسوند از اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر به جهت دقت و اهتمام در رونمایی و معرفی آثار شاعران بومی قدردانی کرد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرادیان IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    درود بر همه اساتید و هنرمندان و هنردوستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها