دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
فرهنگ دفاع مقدس در حال گسترش به همه نقاط جهان است

خوزستان- جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: انتظار و هدف ما از این رویداد فرهنگی و ادبی تبیین فرهنگ ایثار و حماسه برای نسل‌های امروز و فردا است؛ فرهنگی که در قالب محور مقاومت در حال گسترش به همه نقاط جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرمشهر، امیر نبی سهرابی دوشنبه در آئین اختتامیه دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف دوشنبه در مسجد جامع خرمشهر عنوان کرد: برگزاری این رویداد مهم فرهنگی و ادبی در مسجدی که نماد مقاومت است، معنا و مفهوم بسیاری دارد.

سهرابی با اشاره به منویات رهبر مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت نقش و حضور نویسندگان، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه تولید کتاب و مستندات فرهنگی اظهار کرد: نوجوانانی که برای حضور در جبهه‌ها شناسنامه خود را دست‌کاری می‌کردند، پیرمردی که می‌گفت اگر نمی‌توانم مبارزه کنم می‌توانم سپر بلای جوانان رزمنده باشم، مادرانی که مادرانه از خانه دفاع کرده و فرزندان‌شان را راهی جبهه‌ها می‌کردند، همه این موضوعات ارزشمند و تمام‌نشدنی هستند که پرداختن به آن‌ها هرگز تکراری نشده و نمی‌شود.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس داستان واقعی ایستادگی یک ملت است، بیان کرد: انتظار و هدف ما از این رویداد فرهنگی و ادبی تبیین فرهنگ ایثار و حماسه برای نسل‌های امروز و فردا است؛ فرهنگی که در قالب محور مقاومت در حال گسترش به همه نقاط جهان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها