دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
یازدهمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی در مشهد برگزار خواهد شد

خراسان‌رضوی – یازدهمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی از یکم تا چهارم آذرماه به مدت چهار روز با حضور شرکت‌های مهم چاپ و بسته‌بندی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب (ایبنا) در مشهد، یازدهمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی به عنوان یکی از بزرگترین رویدادها در شرق کشور در حوزه چاپ و بسته بندی برگزار خواهد شد.

گروه های کالایی در یازدهمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی مشهد شامل انواع چاپ نظیرِ چاپ افست، چاپ دیجیتال، چاپ پارچه، چاپ تامپو، انواع مرکب و چسب، انواع لیبل ها و لفاف ها، شرینگ، و خدمات وابسته، انواع بنر، ماشین آلات چاپ و ملزومات، ماشین های اداری و امور چاپ، هولوگرام، انواع فیلم ها، انواع ظروف پلاستیکی و بسته بندی، فویل های آلومینیومی، پلاستیک، ماشین آلات بسته بندی و… هستند.

در حوزه تبلیغات و بازاریابی نیز این نمایشگاه شامل صنعت تابلو سازی، هدایای تبلیغاتی، کانون های تبلیغاتی و بازاریابی، انواع تبلیغاتی محیطی و رسانه ای، ماشین های لیزر، نرم افزار های مرتبط با صنعت تبلیغات، خدمات و تجهیزات سینمایی و عکاسی، و … خواهد بود.

در حوزه کاغذ و کارتن نیز در این نمایشگاه کاغذ، کارتن و مقوا، انواع قالب ها، تیغه های برش، تسمه های بسته بندی، ماشین آلات کارتن سازی، ملزومات کارتن سازی و… عرضه خواهند شد.

به گزارش ایبنا؛ دوره قبلی این نمایشگاه در فضایی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع برگزار شد و در آن ۱۰۰ غرفه دار و ۱۰ هزار بازدید کننده حضور داشتند.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها