جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲
کتاب «دریای لطف» در شیراز رونمایی می‌شود

فارس- آیین رونمایی از کتاب «دریای لطف»(مجموعه از زندگی و خدمات، عملکردها، دیدگاه‌ها و پیشنهادات حمید رضا آذری مدیرکل اسبق آموزش و پرورش فارس )همزمان با آخرین روز هفته کتاب و کتابخوانی در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرتگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شیراز، در مراسم مذکور تعدادی از مدیران، فرهیختگان و مفاخر فرهنگی، علمی و ادبی و هنری حضور خواهند داشت. همچنین محمد ابراهیم انصاری لاری استاندار اسبق فارس و از چهره‌های فرهنگی کشور، حمیدرضا آذری موسس مجتمع علمی و آموزشی «علم و زندگی» شیراز و مدیرکل اسبق آموزش و پرورش فارس، مدیرعامل و عضو مجامع مختلف علمی و فرهنگی، خیرین و… استان، داریوش نویدگویی ناشر و از خیرین کتاب و شیرازپژوه معاصر سخنرانی خواهند داشت.
در این همایش غلامعلی صابری از ادیبان معاصر و مجریان توانمند شهرمان به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
رونمایی از کتاب دریای لطف روز سه شنبه ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فرهنگشهر؛ انتهای کوچه ۳۹؛ در محل تالار مجتمع علمی و آموزشی علم و زندگی برگزار خواهد شد.
حمیدرضا آذری از مدیران آموزش و پرورش فارس بود و در دوران حضور وی بر مسند مسئولیت‌های مختلف از جمله معاون و مدیرکلی آموزش و پرورش استان‌های فارس، کهگیلویه و بویر احمد و....، سرپرستی مدارس ایرانی در کشورهای حوزه خلیج فارس و....شاهد رشد روز افزون مشارکت خیرین در ساخت فضاهای آموزشی فارس و شیراز، تامین امکانات آموزشی، رشد علمی و تدارکاتی مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان فارس است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها